  • 41. Data: 2019-06-14 19:54:47
    Temat: Re: Ładowanie elektryka w osiedlowym garażu
    Od: p...@g...com

    Ostatnio buffnela mi ładowarka qc3 gocomma ale za dnia więc luzik. Jakby buffnela w
    nocy już mogło nie być tak wesoło. W nocy jak muszę to podłączam pod małego
    powerbanka który powoli naładuje telefon i padnie (jedno ogniwo 18650). W piwnicy mam
    ładowarkę 10 x USB głównie do powerbankow ale na gniazdku wifi sonoffa więc max 6h
    ładowania i odcięcie.

  • 42. Data: 2019-06-14 22:37:48
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-06-14 19:54, p...@g...com wrote:
> [...]
    ładowarkę 10 x USB głównie do powerbankow ale na gniazdku wifi sonoffa więc max 6h

    A ja normalnie, w domu, w pracy, w samochodzie, wszędzie łdowarki i
    jakoś żadna nie "buffneła"

  • 43. Data: 2019-06-15 10:19:27
    Od: p...@g...com

    Pogratulować. U mnie co chwilę ktoś nadepnie czy upuści ale ta była prawie nowa bez
    widocznych uszkodzeń. Po paru latach padł też pierwszy powerbank 10tka obudowa
    napuchła po ładowaniu a też parę upadków zaliczył. Traktuję to jako normalną
    eksploatację i kupuje nowe.

  • 44. Data: 2019-06-15 11:28:12
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    Przecież ładowarek się nie nosi to co mają być nieuszkodzone. Bateriom
    zdrza się napuchnąć i różnie się to kończy, ale to nie od jednego
    ładowania raczej.

  • 45. Data: 2019-06-25 21:15:08
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    kk <k...@o...pl.invalid> wrote:

    > Gazeta mi się trafiła spółdzielcza. Gość pyta czy będzie mógł ładować
    > swojego elektryka w garażu na co redaktorek odpowiada ..."Coraz większa
    > popularność samochodów elektrycznych z pewnością spowoduje wzrost ilości
    > profesjonalnych stacji ładowania gdzie będzie można szybko i bezpiecznie
    > naładować akumulatory samochodu"...

    "Przez osiem ostatnich lat Polcy i Polaki..."

  • 46. Data: 2019-06-25 21:18:07
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    p...@g...com wrote:

    > Ostatnio buffnela mi ładowarka

    Co ci zrobiła?

  • 47. Data: 2019-06-26 11:48:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Queequeg" napisał w wiadomości grup
    ust.no1...
    p...@g...com wrote:

    >Co ci zrobiła?

    Buff