  • 1. Data: 2016-09-22 14:41:19
    Temat: Ładowanie indukcyjne
    Od: "re" <r...@r...invalid>

  • 2. Data: 2016-09-22 16:22:12
    Temat: Re: Ładowanie indukcyjne
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-09-22 14:41, re wrote:

  • 3. Data: 2016-09-22 20:14:38
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 22.09.2016 o 14:41, re pisze:
    > A ja o ładowaniu ...
    >
    > Ładujecie swoje zabawki
    > A. wyłącznie indukcyjnie
    > B. wyłącznie przewodowo
    > C. indukcyjnie i przewodowo
    > D. inaczej

    99% indukcyjnie. QI. Co noc. czyli raczej A
    ToMasz

  • 4. Data: 2016-09-22 21:14:10
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "ToMasz"

    > A ja o ładowaniu ...
    >
    > Ładujecie swoje zabawki
    > A. wyłącznie indukcyjnie
    > B. wyłącznie przewodowo
    > C. indukcyjnie i przewodowo
    > D. inaczej

    99% indukcyjnie. QI. Co noc. czyli raczej A
    ---
    Zastanawiałem się czy gniazdo ładowania przewodowego jest w ogóle potrzebne
    w telefonie. Trzeba było wielu lat by ujednolicono te gniazdka a tu ...
    indukcyjne :-)

  • 5. Data: 2016-09-22 22:00:58
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-09-22 o 21:14, re pisze:

> [...]
    > Zastanawiałem się czy gniazdo ładowania przewodowego jest w ogóle
    > potrzebne w telefonie. Trzeba było wielu lat by ujednolicono te gniazdka

    Hehe, takie skojarzenie:
    Po co każdemu ładowarka indukcyjna.
    Zrobić jedną pętlę wokół całego domu/bloku.
    Albo całego miasta.
    Albo całego globu ;)

    Ziściły by się plany Mikołaja Tesli.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 6. Data: 2016-09-22 22:03:02
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-09-22 21:14, re wrote:

> [...]
    > Zastanawiałem się czy gniazdo ładowania przewodowego jest w ogóle
    > potrzebne w telefonie. Trzeba było wielu lat by ujednolicono te gniazdka

    Apple jeszcze widać nie wpadł na ten pomysł - albo dozuje to, aby
    zbytnio nie zszokować swoich fanów ;)
    http://tech.wp.pl/kat,1031195,title,Bezprzewodowe-la
    dowanie-niemal-kazdego-iPhonea-Zaden-problem,wid,178
    45687,wiadomosc.html?ticaid=117c6d

    Będzie amzing jak w Iphone8 zniknie gniazdo łądowania :)
    Może wówczas gwarancja będzie respektować 'wodoszczelność'
    (w ip7 jest to punkt wyjęty z gwarancji).

    A gniazdo jak najbardziej jest potrzebne - podobnie jak gniazdo
    słuchawek (jednak).
    Jak chciałbyś np. podłączyć pendriva, szybko przetransportować zdjęcia
    na komputer (bezpośrednie podłączenie jest sporo szybsze niż wifi/BT)

  • 7. Data: 2016-09-22 22:56:14
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    AL <a...@s...tam.pl> Wrote in message:

    > d: magnetycznie

    Ale po co indukcyjne czy tam magnetycznie nawet ;) powiedzcie
    naprawdę tak trudno zrobić taką "kolebkę" z dwoma sprężystymi
    stykami jak robiono to w stacjonarnych aparatach bezprzewodowych
    że słuchawkę rzucałeś niedbale tam i zawsze owe dwa styki stykały
    i ładowały akumulator w słuchawce?

    Po co kombinować?

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 8. Data: 2016-09-22 22:58:02
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Adam"

> [...]

    Hehe, takie skojarzenie:
    Po co każdemu ładowarka indukcyjna.
    Zrobić jedną pętlę wokół całego domu/bloku.
    No i właśnie takie ładowarki mogą być w miejscach użyteczności publicznej.
    Np idziesz do maka, coś hamasz, telefon na stole ładuje się.

    Ziściły by się plany Mikołaja Tesli.
    ---
    A jakie miał plany ?

  • 9. Data: 2016-09-22 23:05:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-09-22 o 22:56, Yerine Ictimai pisze:

> [...]
    >>> B. wyłącznie przewodowo
    >>> C. indukcyjnie i przewodowo

> [...]
    > stykami jak robiono to w stacjonarnych aparatach bezprzewodowych
    > że słuchawkę rzucałeś niedbale tam i zawsze owe dwa styki stykały

    Bo taka kolebka kosztuje więcej niż kabel.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2016-09-22 23:11:22
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    AL <a...@s...tam.pl> Wrote in message:
> [...]
    > Jak chciałbyś np. podłączyć pendriva, szybko przetransportować zdjęcia
    > na komputer (bezpośrednie podłączenie jest sporo szybsze niż wifi/BT)

    I PROSTSZE - a to bardzo ważne dla przeciętnych ludzi, znam np
    lekarzy (więc ludzi inteligentnych) którzy mnie proszą o
    skonfigurowanie ich komórek, o poinstalowanie w nich ich
    ulubionych aplikacyjek , o skonfigurowanie email w ich telefonach
    (np często wykupiony przez nich serwer do www ich gabinetu itp
    oferuje email ze standardem szyfrowania nie obsługiwanym przez
    stokowy klient email w Androidzie, itp, itd)

    Poza tym w ładowarkach akurat najważniejsza jest POWSZECHNOŚĆ, a
    ładowanie indukcyjne występuje póki co w najdroższych telefonach,
    mało kto ma i kogóż prosić w terenie o podładowanie, pożyczenie
    na chwile, w przypadku zapomnienia własnej (co często zdarza
    się)?

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/