  • 1. Data: 2016-10-24 16:30:50
    Temat: Ładowanie tabletu
    Od: Malkontent <m...@g...pl>

    Czy czterogodzinne ładowanie tabletu na postoju może skutkować
    rozładowaniem akumulatora? Coś takiego właśnie mi się przytrafiło
    i nie wiem czy akumulator jest wyeksploatowany, czy to jego
    normalna reakcja? Po ładowaniu tabletu stał ok. 12 godzin i rano
    dawał oznaki życia na tyle słabe, że nawet na pych nie dało się
    uruchomić auta.

    Pzdr.

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 2. Data: 2016-10-24 17:13:11
    Temat: Re: Ładowanie tabletu
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Malkontent pisze tak:

> [...]
    > normalna reakcja? Po ładowaniu tabletu stał ok. 12 godzin i rano
    > dawał oznaki życia na tyle słabe, że nawet na pych nie dało się

    Tablet bierze powiedzmy 5v 1.5A to jest 7.5W czyli z 12v 0.7A
    To tak jakbyś przez 4 godziny miał zapalone żarówki od pozycyjnych
    sam tył. Wydaje się, że masz wyeksploatowany akumulator.

    Dobrze mieć miernik napięcia i przy 11.5v zapalć silnik. Używam często
    laptopa w samochodzie i bez miernika nie wyobrażam sobie tego. A prąd
    przy laptopie szybko znika.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 3. Data: 2016-10-24 17:18:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Malkontent" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >rozładowaniem akumulatora? Coś takiego właśnie mi się przytrafiło
    > i nie wiem czy akumulator jest wyeksploatowany, czy to jego

    Zdecydowanie nie.
    Taki tablet moze brac 1A, to raptem 4Ah.

    >Po ładowaniu tabletu stał ok. 12 godzin i rano
    > dawał oznaki życia na tyle słabe, że nawet na pych nie dało się
    >uruchomić auta.

    No chyba ze tablet mimo naladowania dalej bral prad, ale 12Ah to
    nadal za malo.
    Albo ambitny jakis i 1A@12V mu malo i bierze 2A.

    No coz - naladowac, sprawdzic napiecie ladowania w samochodzie, ze
    swiatlami wlaczonymi,
    zostawic na swiatlach na godzine, potem na druga ... jesli dwoch
    godzin nie wytrzyma, to czas na nowe aku.

    Mozna tez w domu zarowke podlaczona zostawic - taka 55W bierze 4A, jak
    aku ma mniej niz 20Ah, to bym przed zima wymienil na nowy.

    J.

  • 4. Data: 2016-10-24 17:48:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bez przesady z wymiana. Master przestal zapalac jak mu pojemnosc spadla do ok 6-8 Ah.
    W nim dizel 2,5 litra.

  • 5. Data: 2016-10-24 18:49:47
    Od: Badabum <malkontUSUŃ@go2.pl>

    Dnia Mon, 24 Oct 2016 16:30:50 +0200 (CEST), Malkontent
    <m...@g...pl> napisał:

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Wniosek nasuwa się jeden: czas na
    nowy akumulator. Tym bardziej, że idzie zima.

    Pzdr.

    ---
    Avast.

  • 6. Data: 2016-10-24 20:08:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości
    >Bez przesady z wymiana. Master przestal zapalac jak mu pojemnosc
    >spadla do ok 6-8 Ah. W nim dizel 2,5 litra.

    a) zima idzie,
    b) kolega znow kiedys zostawi tablet ...

    J.

  • 7. Data: 2016-10-25 15:24:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Badabum" napisał w wiadomości grup
    com...
    Dnia Mon, 24 Oct 2016 16:30:50 +0200 (CEST), Malkontent
    >Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Wniosek nasuwa się jeden: czas na
    >nowy akumulator. Tym bardziej, że idzie zima.

    Czesty blad - najpierw sprawdzenie ladowania/elektryki, potem nowe
    aku.

    Nowe aku Cie prawdopodobnie nie minie, ale po co je szybko zalatwic.

    J.