  • 1. Data: 2017-07-19 23:29:13
    Temat: Ladowanie tabletu Medion
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    tablet Medion Lifetab E10320 (ponoc naprawde Lenovo).

    Zasilany przez gniazdko micro USB ... i laduje mi sie z tylko z jednej
    ladowarki nieoryginalnej samsung i tylko przez oryginalny kabel
    USB-uUSB.
    Inna ladowarka lub inny kabel nie laduja.

    Co oni tam mogli wymyslec ?

    Male te wtyczki i zmierzyc trudno ..

    J.

  • 2. Data: 2017-07-20 10:01:55
    Temat: Re: Ladowanie tabletu Medion
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 19 Jul 2017 23:29:13 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Zasilany przez gniazdko micro USB ... i laduje mi sie z tylko z
    jednej
    > ladowarki nieoryginalnej samsung i tylko przez oryginalny kabel

    No ale w czym problem, masz zestaw który ładuje.
    Czy na innym zestawie kabel+ładowarka nie ładuje w ogóle czy tak
    "próbkuje": ładuje-nie ładuje-ładuje-nie ładuje?

    --
    Marek

  • 3. Data: 2017-07-20 10:39:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >No ale w czym problem, masz zestaw który ładuje.

    No mam, ale kiedys sie cos zepsuje lub zgubi i nie bede mial zestawu
    :-(

    J.

  • 4. Data: 2017-07-20 17:53:46
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 20 Jul 2017 10:39:58 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > No mam, ale kiedys sie cos zepsuje lub zgubi i nie bede mial zestawu

    Odpowiedź na zagadkę może się kryć w zignorowanym pytaniu.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2017-07-20 18:03:02
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 2017-07-19 o 23:29, J.F. pisze:

    > Co oni tam mogli wymyslec ?
    >
    > Male te wtyczki i zmierzyc trudno ..

    Coś mi się kojarzy, nie wiem czy dobrze, że niektóre ładowarki i kable
    wykorzystują nie tylko linie zasilające, ale też danych. Może prostsze
    kable nie mają wszystkich połączeń? Może telefon wymaga jakiejś
    komunikacji z ładowarką?

  • 6. Data: 2017-07-20 18:22:14
    Od: acelnószz <n...@d...spamerow>

    Mam podobne numery z Kindle'm.

    -----

  • 7. Data: 2017-07-21 11:42:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "szod" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Coś mi się kojarzy, nie wiem czy dobrze, że niektóre ładowarki i
    >kable wykorzystują nie tylko linie zasilające, ale też danych.

    To sie domyslam, ale co ? :-)

    >Może prostsze kable nie mają wszystkich połączeń?

    Wtyczka USB ma 4 piny, a mini i micro ... 5.
    Wiec zostaje troche pola do manewru w samym kablu.

    >Może telefon wymaga jakiejś komunikacji z ładowarką?

    A to swoja droga moze byc, choc ladowarka na bardzo inteligentna nie
    wyglada.
    Ale tu kazdy opornik moze sie liczyc :-(

    J.

  • 8. Data: 2017-07-21 14:13:32
    Od: jacek <j...@w...pl>

    W dniu 2017-07-20 o 10:39, J.F. pisze:
    > jednej

    > No mam, ale kiedys sie cos zepsuje lub zgubi i nie bede mial zestawu :-(

    Sprawdź co masz na liniach danych w ładowarce
    omomierzem przy wyłączonej z sieci ładowarce.
    Prawdopodobnie masz zwarte piny lub jakąś
    rezystancję wpiętą pomiędzy nie lub też
    D+ podciągnięty rezystancją do +5V.
    Czy tym kablem inne urządzenia podpięte
    do PC normalnie działają?

    --
    pzdr, j.r.

  • 9. Data: 2017-07-21 18:35:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    O jakich manewrach piszesz skoro dwa przewody to masa.

  • 10. Data: 2017-07-21 18:45:30
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    U mnie Kindle'a poza oryginalnym kabelkiem i ładowarką to ładuje właśnie zasilacz
    telefonu Samsung, a jakieś inne chińskie wynalazki niby też USB nie ładują... :-o

    -----