  • 1. Data: 2019-09-06 20:47:56
    Temat: Ładowanie zalanego i wysuszonego telefonu
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Mam telefon z szybkim ładowaniem i usb C.
    Dwa miesiące temu go zalałem.
    Poszedł do serwisu na następny dzień. Wysuszli go.
    Od tej pory ma problemy z zasięgiem internetu co mi trochę przeszkadza.
    I z ładowaniem co mi bardzo przeszkadza.
    Jak podłącze ładowarkę to :
    - wogóle nie ładuje i trzeba kombinować
    - ładuje bardzo powoli.
    - normalnie ładuje.

    Wymiana gniazda USBC koszt 150zł. Tak średnio sens bym powiedział.

    Coś jeszcze mogę zrobić?

  • 2. Data: 2019-09-06 22:02:10
    Temat: Re: Ładowanie zalanego i wysuszonego telefonu
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 06.09.2019 o 20:47, Bolko pisze:
> [...]
    > - ładuje bardzo powoli.
    > - normalnie ładuje.
    >
    > Wymiana gniazda USBC koszt 150zł. Tak średnio sens bym powiedział.

    Co to za tajemny telefon, że nie możesz podać modelu?

  • 3. Data: 2019-09-06 23:17:12
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-09-06 o 20:47, Bolko pisze:

> [...]
    > - ładuje bardzo powoli.
    > - normalnie ładuje.
    >
    > Wymiana gniazda USBC koszt 150zł. Tak średnio sens bym powiedział.
    I raczej nie wpłynie na powolne ładowanie.
    Moduł zasilania masz do wymiany.

    > Coś jeszcze mogę zrobić?

    Najprościej będzie zmienić telefon.
    Można oczywiście wylutować źle działające podzespoły i wymienić.
    Ale to wyniesie drożej niż kupno nowego.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2019-09-07 07:12:08
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu piątek, 6 września 2019 22:02:12 UTC+2 użytkownik Jingiel napisał:

    > Co to za tajemny telefon, że nie możesz podać modelu?

    mi note 3