  • 1. Data: 2015-06-17 17:23:53
    Temat: Lampa błyskowa ze stopką Sony Multi Interface
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    Witam.

    Zaczynam szukać lampy do aparatu Sony a58. Ma stopkę Multi Interface
    więc stare nie pasują bez przejściówki. Przejściówka 150zł więc średnio
    się też opłaca kupować "stary" standard.
    Typowo amatorskie używanie i dość rzadkie pewnie, więc budżet max 600zł.
    Kiedyś miałem Sunpaka PZ-5000AF, fajny ale nie udało się przesiąść z nim
    z Dynaxa 5 na nową cyfrową Minoltę.
    Szukam coś podobnego ale niewiele tego jest, znalazłem Metz 44 AF-1 za
    550zł i... właściwie koniec. Są jakieś maleństwa.
    Nissin Di700 robi niby do Sony też ale nie znalazłem.

    Zależało by mi na wspomaganiu autofocusa (Sunpak fajnie świecił takim
    wzorkiem czerwonym).
    Jest coś innego czy czekać trzeba jeszcze na lampy?

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2015-06-18 11:32:16
    Temat: Re: Lampa błyskowa ze stopką Sony Multi Interface
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wzorkiem czerwonym).
    > Jest coś innego czy czekać trzeba jeszcze na lampy?

    Rozważ używkę:
    http://allegro.pl/metz-mz-54-4i-digital-i5438415555.
    html + kostka,
    Albo cos takiego, ale do sony (trafi się z pewnością)
    http://allegro.pl/lampa-blyskowa-metz-58-af-1-nikon-
    4-akumulatory-i5461980830.html

    Poszukaj też, czy wspomniana 44 nie ma wspomagania AF na stronach metza.
    To sa naprawde fajne lampy.

    --
    Yogi(n)

  • 3. Data: 2015-06-18 16:16:46
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Thursday, June 18, 2015 at 5:32:18 AM UTC-4, Yogi(n) wrote:
> [...]
    4-akumulatory-i5461980830.html

    > Poszukaj też, czy wspomniana 44 nie ma wspomagania AF na stronach metza.

    Jesli ma wspomaganie, to nie tylko na stronach metza.

    Slon

  • 4. Data: 2015-06-18 19:45:34
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-06-18 o 11:32, Yogi(n) pisze:

> [...]
    4-akumulatory-i5461980830.html

    > Poszukaj też, czy wspomniana 44 nie ma wspomagania AF na stronach

    Używka trochę średnio cenowo wychodzi, bo potrzebuję 2 przejściówki.
    Jedną ADP-MAA za 150zł a potem SCA 3302 M9 za kolejne 1390Kc najbliżej w
    Czechach, ewentualnie za 45,50Eur z Włoch. No i czy na pewno zadziała
    wszystko z a58, gdyż mz54 firmware nowego się nie wgra, a 58-AF1
    zakończyli na 2012 roku. Sony a58 wyszła rok później. To jest używka
    więc nie przejdzie test i odesłanie jak nie zadziała.

    Sumarycznie będą znacznie droższe niż nowiuteńki, z gwarancją i
    dedykowany Metz 52 AF-1 Digital.
    No nic, poczekam może jeszcze trochę.

    Pozdrawiam.

    --