  • 1. Data: 2019-06-30 15:45:32
    Temat: Lampka fontanna
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=lpPV05ioAtM

    https://www.kickstarter.com/projects/northerncircuit
    sinc/aquarius-a-water-manipulating-fountain-lamp

    Czesc stroboskopowa wydaje sie prosta.

    Ale ... jak oni zrobili dysze ?

    Wydaje sie, ze wyrzuca krople pod roznymi kątami ... jak oni to
    zrobili ?
    Zestaw dysz, ruchoma dysza, odchylanie elektrostatyczne ?

    J.

  • 2. Data: 2019-06-30 17:20:45
    Temat: Re: Lampka fontanna
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 30.06.2019 o 15:45, J.F. pisze:

> [...]
    > zrobili ?
    > Zestaw dysz, ruchoma dysza, odchylanie elektrostatyczne ?

    Wibrująca dysza chyba?

    MJ

  • 3. Data: 2019-06-30 17:51:26
    Od: <test>

    .net...

> [...]

    >zrobili ?
    >Zestaw dysz, ruchoma dysza, odchylanie elektrostatyczne ?

    Odchylany ("obrotowy") kurek z wodą, zaraz tam "dysza".

  • 4. Data: 2019-06-30 18:14:48
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

> [...]
    > zrobili ?
    > Zestaw dysz, ruchoma dysza, odchylanie elektrostatyczne ?

    Raczej z góry pada sobie płaski deszczyk, a wzór jest na nim wyświetlany.

    P.P.

  • 5. Data: 2019-06-30 18:23:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 30 Jun 2019 17:20:45 +0200, Michal Jankowski napisał(a):
    sinc/aquarius-a-water-manipulating-fountain-lamp

    > Wibrująca dysza chyba?

    Najprostsze ... ale halasowaloby.

    J.

  • 6. Data: 2019-06-30 18:32:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 30 Jun 2019 18:14:48 +0200, Paweł Pawłowicz napisał(a):

    sinc/aquarius-a-water-manipulating-fountain-lamp

    > Raczej z góry pada sobie płaski deszczyk, a wzór jest na nim wyświetlany.

    Prosiloby sie, ale zauwaz, ze wzor u gory zawsze waski.

    J.

  • 7. Data: 2019-06-30 19:38:37
    Od: Bytomir Szimoza <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 30 czerwca 2019 18:23:09 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    sinc/aquarius-a-water-manipulating-fountain-lamp

    > Najprostsze ... ale halasowaloby.
    >
    > J.

    https://youtu.be/x259WW-QEl4 widać jak dysza u góry lata na boki.

    cyt.
    We have a warranty of 3 months from the date you receive Aquarius. The warranty will
    cover any malfunction except for ones due to user negligence.

    A jak się popsuje to:
    cyt.
    Currently, Aquarius cannot be opened up. The whole system, once assembled, will be
    sealed entirely. Any attempt to open it up may cause Aquarius to malfunction.

    Pomysł ok, ale trwałość chińskich pompek i silników jest mierna.

  • 8. Data: 2019-06-30 23:58:06
    Od: KLoSS <n...@a...com.pl>

> [...]
    > zrobili ?
    > Zestaw dysz, ruchoma dysza, odchylanie elektrostatyczne ?

    Jak dla mnie to gumowy wężyk i zwykłe serwo powinno styknąć.

    --
    KLoSS

  • 9. Data: 2019-07-01 08:21:02
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2019-06-30 o 17:51, test pisze:

    > Użytkownik "J.F."  napisał w wiadomości grup
    .net...

    sinc/aquarius-a-water-manipulating-fountain-lamp

    > Odchylany ("obrotowy") kurek z wodą, zaraz tam "dysza".
    miękka guma "wentylowa" odchylana elektromagnetycznie
    może jakiś kawałek rozbrojonego głośniczka albo coś w tym rodzaju
    Starzy inżynirowie wspomnieli by pewnie oscylograf pętlicowy.

  • 10. Data: 2019-07-01 09:53:11
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2019-06-30 o 18:32, J.F. pisze:

    sinc/aquarius-a-water-manipulating-fountain-lamp

    > Prosiloby sie, ale zauwaz, ze wzor u gory zawsze waski.

    Bo strumień z dyszy jest wąski u góry i rozszerza się w trakcie spadania.
    Zauważ, że płaszczyzna tego ryjka na dole jest skręcona w stosunku do
    płaszczyzny emiterów światła. A to sugeruje metodę wyświetlania.

    P.P.