  • 1. Data: 2015-07-03 16:45:50
    Temat: Laptop 17 cali
    Od: Grzegorz <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    stoję przed wyborem laptopa , Dell & Lenovo , oba z 17 cali ekran i bez
    systemu

    www.x-kom.pl/p/240805-notebook-laptop-17-3-lenovo-g7
    0-70-3558u-4gb-1000-dvd-rw.html
    www.x-kom.pl/p/220900-notebook-laptop-17-3-dell-insp
    iron-5749-p3805u-4gb-500-dvd-rw.html

    stawiam na bezawaryjność :)

  • 2. Data: 2015-07-03 16:58:36
    Temat: Re: Laptop 17 cali
    Od: "Piotr" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał w
    wiadomości news:mn676u$p4c$1@node2.news.atman.pl...
    > stoję przed wyborem laptopa , Dell & Lenovo , oba z 17 cali ekran i bez
> [...]
    Bez obrazy, ale jak stawiasz na bezawaryjność to nie wybieraj laptopa
    budżetowego (17" na poziomie 1500zł).
    Kup używanego klasy wyższej, będziesz miał słabszy procesor,
    ale niezawodność daleko lepszą.
    W Lenovo był np. W700, W701, W710

  • 3. Data: 2015-07-03 22:51:55
    Od: Grzegorz <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    to te nowe "budzietowe" są aż takie złe ??

  • 4. Data: 2015-07-04 00:31:21
    Od: "Piotr" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał w
    wiadomości news:mn6sla$cnq$1@node1.news.atman.pl...
    > to te nowe "budzietowe" są aż takie złe ??

    One nie są złe. One są tak zaprojektowane żeby mogły kosztować
    dla klienta ok. 1500zł. Tylko tyle. Ale to nie wpływa pozytywnie
    na niezawodność.

  • 5. Data: 2015-07-04 09:40:25
    Od: Grzegorz <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    w jakich cenach mogły być te modele Lenovo był np. W700, W701, W710 w
    sklepach jako nowe ??

  • 6. Data: 2015-07-04 10:01:15
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-07-03 o 16:58, Piotr pisze:

> [...]
    > budżetowego (17" na poziomie 1500zł).
    > Kup używanego klasy wyższej, będziesz miał słabszy procesor,

    Nie doczytałeś specyfikacji w linkach.
    Ciężko będzie znaleźć coś ze słabszym procesorem.
    To co wybrał to komputery dla emerytów lub pułapki
    dla oszczędnych nie czytających specyfikacji.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2015-07-05 17:07:29
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Grzegorz" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> wrote in message
    > to te nowe "budzietowe" są aż takie złe ??

    caly najtanszy sprzet tak ma, niezaleznie od tego czy to laptop
    pralka czy samochod - na czyms ta kase trzeba zaoszczedzic

    tez jestem zwolennikiem kupowania sprzetu kilkuletniego i ewentualnej
    modenizacji niz nowego najtanszego ktory z zalozenia ma tylko
    dotrwac do konca gwarancji

    --
    http://db.org.pl/

  • 8. Data: 2015-07-06 14:04:04
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2015-07-04 o 09:40, Grzegorz pisze:
    > w jakich cenach mogły być te modele Lenovo był np. W700, W701, W710 w
    > sklepach jako nowe ??

    Tak to raczej nie ma co porównywać, W700 kosztował podobno około 17000
    PLN w okolicach premiery :)

    http://www.chip.pl/artykuly/recenzje/2009/02/brzydki
    -superwydajny

    Myślę, że dziś na nowy tej klasy starczyłoby mniej niż 10000...

    Gdybym MUSIAŁ, z tych dwóch które podałeś ja bym wybrał Lenovo -
    bardziej mi się podoba z wyglądu i klawisze "strzałek" ma pełnowymiarowe.
    Przy czym raczej martwiłbym się o wydajność (w obu przypadkach
    beznadziejna) niż o niezawodność.

  • 9. Data: 2015-07-13 21:59:09
    Od: Grzegorz <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    tak , bo to ma być laptop do internetu do zabrania gdzieś na wyjazd , a
    nie do grania.

  • 10. Data: 2015-07-14 08:34:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-07-13 o 21:59, Grzegorz pisze:
    > tak , bo to ma być laptop do internetu do zabrania gdzieś na wyjazd , a
    > nie do grania.

    17 cali średnio nadaje się do wynoszenia z domu, za to
    świetnie nadaje się do manifestacji stać mnie na laptopa.
    A energooszczędne procesory o taktowaniu poniżej 2GHz są za
    słabe nawet do internetu.