  • 1. Data: 2014-08-28 09:34:51
    Temat: Laptop HP PrpBook4520s
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Cześć
    W lapku HP ProBook4520s z w7 startuje wraz z startem kompa programik o
    nazwie HP advisor (taki pasek z niepotrzebnymi rzeczami). Jak zrobić żeby
    nie startował?
    --
    Jacek

  • 2. Data: 2014-08-28 10:35:27
    Temat: Re: Laptop HP PrpBook4520s
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *Jacek Maciejewski* wdusil[a] knefle:

    >Cześć
    >W lapku HP ProBook4520s z w7 startuje wraz z startem kompa programik o
    >nazwie HP advisor (taki pasek z niepotrzebnymi rzeczami). Jak zrobić żeby
    >nie startował?

    Odznacz go z msconfig 'HPAdvisor.exe' i 'hprun.exe'
    start/uruchom/msconfig i zakladka uruchamianie.

  • 3. Data: 2014-08-28 11:18:05
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    > Jak zrobić żeby
    > nie startował?

    Już nawet nie pamiętam. Od lat używam do tego TuneUpa (AVG).

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 4. Data: 2014-08-28 11:21:22
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 28 Aug 2014 10:35:27 +0200, zil0g napisał(a):

    > Odznacz go z msconfig 'HPAdvisor.exe' i 'hprun.exe'
    > start/uruchom/msconfig i zakladka uruchamianie.

    Dzięki, pomogło.
    --
    Jacek

  • 5. Data: 2014-08-28 19:37:06
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Dzięki, pomogło.

    IMHO lepsze narzedzie do tego celu:
    http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb96
    3902

  • 6. Data: 2014-08-29 00:49:29
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-08-28 19:37, jakson pisze:

    > IMHO lepsze narzedzie do tego celu:
    > http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb96
    3902
    Tu jest po polsku
    http://www.dobreprogramy.pl/Sysinternals-Suite,Progr
    am,Windows,13272.html
    Korzystałam kiedyś z tego. Z Win8 nie działa.

    --
    animka

  • 7. Data: 2014-08-30 12:12:53
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    3902

    > Korzystałam kiedyś z tego. Z Win8 nie działa.

    Mózg Ci nie działa, tępa dzido.

  • 8. Data: 2014-08-30 13:50:03
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 30 Aug 2014 12:12:53 +0200, jakson napisał(a):

    > Mózg Ci nie działa, tępa dzido.

    Akurat tak się składa, że tym razem napisała prawdę. Ostatnia ściągnięta
    wersja Autoruns pod Windows 8 wywala mi błąd.

    [ Nie wierzę, że żonaci mężczyźni żyją dłużej niż kobiety. Im się tylko ]
    [ czas bardziej dłuży. (Sir Peter Ustinov) ]

  • 9. Data: 2014-09-01 16:10:55
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Ryk" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    o...

    > Akurat tak się składa, że tym razem napisała prawdę. Ostatnia ściągnięta
    > wersja Autoruns pod Windows 8 wywala mi błąd.

    U mnie ver.12.02 działa w W8.1

    --
    marfi

  • 10. Data: 2014-09-01 19:53:09
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-09-01 16:10, marfi pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Ryk" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    o...

    > U mnie ver.12.02 działa w W8.1

    Ściągnęłam z http://sysinternals-autoruns.en.lo4d.com/
    i działa, ale w moim systemie czysto, bo już dawniej pousuwałam z
    poziomu Zarządzanie Komputerem -Schedule.

    --
    animka