  • 1. Data: 2014-10-19 09:47:50
    Temat: Laptop z Win 8.1
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Na co patrzeć? Ceny zaczynają się od 1000 zł, ale chyba jakiś lepszy
    jest dużo droższy.

  • 2. Data: 2014-10-19 10:29:33
    Temat: Re: Laptop z Win 8.1
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 19/10/2014 08:47, Borneq wrote:
    > Na co patrzeć? Ceny zaczynają się od 1000 zł, ale chyba jakiś lepszy
    > jest dużo droższy.

    A bedziesz go nosil dalej niz od biurka do kanapy? Laptop za 1000 zeta
    to bolaca szyja, bolace oczy, bolace uszy, niewygodna klawiatura bateria
    padajaca tydzien po uplywie gwarancji ;-)

    --
    Pozdr

  • 3. Data: 2014-10-19 12:47:01
    Od: "zhbick" <n...@m...pl>

    Użytkownik "G Nowak" napisał w wiadomości grup

    [..]

    za 1000 da się przeżyć, gorzej że są laptopy gamingowe za kilka tys PLN z
    matrycą mającą w pionie rozdzielczość 768 ;)

  • 4. Data: 2014-10-19 13:27:17
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 19/10/2014 11:47, zhbick wrote:

    > za 1000 da się przeżyć, gorzej że są laptopy gamingowe za kilka tys PLN
    > z matrycą mającą w pionie rozdzielczość 768 ;)

    Byc moze do grania duza rozdzielczosc (i jeszcze wieksza karta
    graficzna) jest wzkazana. Gorzej z normalna praca i progamami
    nieobslugujacymi skalowania.

    --
    Pozdr

  • 5. Data: 2014-10-19 18:13:54
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-10-19 o 12:47, zhbick pisze:
    > za 1000 da się przeżyć, gorzej że są laptopy gamingowe za kilka tys PLN
    > z matrycą mającą w pionie rozdzielczość 768 ;)

    Czy warto Lenovo?

  • 6. Data: 2014-10-20 10:02:49
    Od: Filip454 <f...@f...filip454>

    On 19.10.2014 18:13, Borneq wrote:

    >Czy warto Lenovo?

    Warto ale zależy do jakiej ceny.

    Jedyny taki Filip w USENET...

  • 7. Data: 2014-10-20 10:09:25
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-19 18:13, Borneq pisze:

    > Czy warto Lenovo?

    Nie warto ze względu na serwis.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 8. Data: 2014-10-20 10:26:02
    Od: "ZZZ" <n...@n...spam.com>

    Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie warto ze względu na serwis.

    A po co mu serwis do Lenovo?
    Ja "mam pod opieką" (w sensie, że pomogłem dokonać wyboru
    i zakupu używanych kilkuletnich Lenovo) już kilkanaście laptopów
    tej marki i na przestrzeni kilku kolejnych lat w 2 pojawiły się defekty
    (w jednym wypalona matryca, w drugim zwarcie USB).
    Oba naprawione w dobrym serwisie laptopowym niespecjalizującym
    się wybitnie w Lenovo.

    Na jakość firmowego serwisu to trzeba patrzeć jak się kupuje
    jakieś "ekonomiczne" wynalazki a nie porządne laptopy
    Dell'a czy Lenovo.

    ZZ

  • 9. Data: 2014-10-20 10:44:44
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-20 10:26, ZZZ pisze:

> [...]
    > tej marki i na przestrzeni kilku kolejnych lat w 2 pojawiły się defekty
    > (w jednym wypalona matryca, w drugim zwarcie USB).

    Kilka sztuk i dwa już padły, a reklamuj na gwarancji to poczekasz ze 3
    miesiące na naprawę :)

    > Na jakość firmowego serwisu to trzeba patrzeć jak się kupuje
    > jakieś "ekonomiczne" wynalazki a nie porządne laptopy
    > Dell'a czy Lenovo.

    Lenowo to Chińczyk idący na ilość więc nie wiem gdzie tu jakość ..

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 10. Data: 2014-10-20 11:01:42
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-10-20 o 10:44, Chris pisze:

    > Lenowo to Chińczyk idący na ilość więc nie wiem gdzie tu jakość ..

    Jakie lepsze? Acer,HP,Toshiba?