    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Laptop z i5/7 o dobrej jakosci wykonania
    Date: Sat, 29 Sep 2018 23:31:40 +0200

    Cześć.

    Mój Acer Aspire 5730ZG powoli przestaje być użyteczny. Mimo upgrade cpu
    przestaje sobie radzić ze stronami pisanym przez javascriptych imbecyli,
    ponadto już nie daje rady z H.265.

    Czas na zmianę.

    Poszukuje laptopa z okolicy i5/i7 z co najmniej 3xxx generacji, uzywanego.

    Kilka parametrów które mnie interesują:

    a) 1600+ w poziomie na ileś.
    b) klawiatura z normalnym touchpadem
    c) solidna, być może cała metalowa, obudowa
    d) napęd DVD (który i tak wymienie na hdd)
    e) USB3.0 co najmniej 2 szt
    f) HDMI
    g) wygodna klawiatura
    h) karta wpierająca dekodowanie video, może być zintegrowany intel jeśli
    podoła H265.
    i) normalny, nie cienki
    j) matryca około 13 cali, max do 15.
    k) jak by miał *dodatkowe* M.2 to super.

    Obejrzalem wiele kandydatów z allegro i skłaniam się ku elitebook z
    uwagi na solidność obudowy ale zawsze jest jakiś feler, np. 820 G1 ma
    tylko 1366 pixeli. Wyższy, np. 8760w w zasadzie jest okay, ale nic nie
    wiem o solidności. Kilka egzemplarzy z allegro ma założone hasła na bios
    i wygląda na to że to jakiś poważny problem.

    Zastanawiam się nad kwotą 1000-1300zł.

    Ktoś miałby jakiś pomysł czego szukać?

    Mój stary Acer ma zasadniczą zaletę: zero awarii :D Chciałbym aby ten
    laptop równiez nie był wykonany na kolanie tylko na solidniejszych
    podzespołach. Miałem kiedyś F-S E4010. To był laptop marzeń z punktu
    widzenia jakości wykonania.