  • 1. Data: 2017-07-05 15:06:58
    Temat: Latające taksówki w Dubaju
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    Tych chińskich jak narazie nie widać, choć już lipiec. A tu jacyś Niemcy wyskoczyli z
    tym samym. Robi się coraz ciekawiej. Albo tych zjednoczonych piratów arabskich się
    tak łatwo oszukuje, albo te taksówki to teraz każdy może robić.

    http://www.businessinsider.com/volocopter-flying-tax
    i-dubai-tests-2017-6/#volocopter-formerly-evolo-has-
    been-working-on-its-vertical-take-off-and-landing-vt
    ol-aircraft-since-2011-like-the-name-suggests-the-fl
    ying-taxi-can-take-off-vertically-without-needing-a-
    runway-1

  • 2. Data: 2017-07-05 15:24:57
    Temat: Re: Latające taksówki w Dubaju
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >Albo tych zjednoczonych piratów arabskich się tak łatwo oszukuje,
    >albo te taksówki to teraz każdy może robić.

    Czasy takie, ze byc moze kazdy moze robic.
    Silniki kupi, zasilacze kupi, baterie kupi, pozostaje poskladac.
    Mam wrazenie, ze tak sie teraz robi np tramwaje, autobusy, a moze i
    pociagi.

    Ale Niemcom przeciez nie mozna odmawiac doswiadczenia w lotnictwie.

    A Arabowie ... moze nie trzeba ich oszukiwac, na razie mowa o umowie
    na testowanie :-)

> [...]
    tol-aircraft-since-2011-like-the-name-suggests-the-f
    lying-taxi-can-take-off-vertically-without-needing-a

    Zobacz to
    http://www.businessinsider.com/toyota-flying-car-pho
    tos-2017-6?IR=T/#toyotas-flying-car-is-still-very-mu
    ch-a-working-prototype-during-a-demo-with-journalist
    s-the-aircraft-could-only-fly-to-eye-level-before-fa
    lling-to-the-ground-toyota-attached-basketballs-to-t
    he-bottom-to-provide-cushioning-for-when-it-crashed-
    1

    To ustrojstwo znicza nie zdmuchnie, zamiast zapalic ?

    J.

  • 3. Data: 2017-07-07 23:41:27
    Od: 4...@g...com

    ciekawe zagadnienie poruszyles. Rower mozna sobie zrobic, wrotki, deskorolke z
    silnikiem spalinowym albo elektrycznym. I mozna na takich sprzetac przemieszczac sie
    w przestrzeni publicznej. Podobno nie wolno jezdzic rowerem co ma jedno kolo bo
    kierownicy nie ma, ale to jakis kraweznik w tv mowil i mu nie do konca wierze. A jak
    ktos sobie zrobi jakis wiertalot to od jakiej wysokosci lotu podpada to pod Urzad
    Lotnictwa Cywilnego? Jak by latal 10 centymetrow nad chodnikiem to tez musi miec
    licencje pilota i zarejestrowany statek powietrzny? A co z taka zabawka na ktorej na
    strumieniu wody sie lata nad woda. Jak w pysk jest to statek powietrzny, albo wodno
    powietrzny. Co w takiej sytuacji zrobic z takim co o tyczce skacze albo na nartach ze
    skoczni. Czy taki skoczek musi miec czarna skrzynke?

  • 4. Data: 2017-07-18 11:32:58
    Od: robot <a...@o...pl>

    Kolejna strona prosi mnie o wyłączenie Adblockera. A jak nie, to mam zapłacić.
    To już plaga jest.
    Na razie dalej bojkotuję.

    Ten chiński miał być autonomiczny. To znaczy po wejściu do piekielnej maszyny
    wpisujesz adres i ona sama tam śmiałka doprowadza drogą powietrzną.
    Tu też tak ma być?

  • 5. Data: 2017-07-18 16:30:40
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 18 lipca 2017 18:32:59 UTC+9 użytkownik robot napisał:
> [...]
    >
    > Ten chiński miał być autonomiczny. To znaczy po wejściu do piekielnej maszyny
    > wpisujesz adres i ona sama tam śmiałka doprowadza drogą powietrzną.

    Ma być.

  • 6. Data: 2017-07-18 21:43:56
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18-07-17 o 11:32, robot pisze:
    > Kolejna strona prosi mnie o wyłączenie Adblockera. A jak nie, to mam
    > zapłacić. To już plaga jest. Na razie dalej bojkotuję.

    Poszukaj Anti-Adbloker Killer - taka nakładka na przeglądarkę. Radzi
    sobie nieźle z tymi blokadami. Zaledwie w kilku wypadkach miałem
    problemy, a i to przejściowe, bo po pewnym czasie poprawiają ten problem.