  • 121. Data: 2019-07-05 11:40:37
    Temat: Uprzejmy apel do wszystkich [Was: Re: Leasing - szkoda z OC sprawcy i problem VAT]
    Od: MF <n...@n...noproblem.invalid>

    ups.com>:

    > Masz Krzysiu jakiś problem z moją osobą?
    > To zapraszam na bezpośrednie spotkanie.
    > Zaproponuj miejsce i czas, ty płacisz za rezerwację w ustalonym wspólnie
    > terminie i miejscu, ja sie na pewno zjawię... No chyba, że wolisz sąd...

    Ha ha ha, HA HA HA!

    _/ _/ _/ _/_/_/_/

    _/_/ _/ _/ _/

    _/ _/ _/ _/ _/_/_/

    _/ _/_/ _/ _/

    _/ _/ _/ _/_/_/_/
    _/

    _/ _/ _/_/ _/_/_/ _/ _/ _/ _/_/

    _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/_/ _/_/ _/ _/ _/

    _/_/ _/_/_/_/ _/_/_/ _/ _/ _/ _/ _/ _/

    _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/

    _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/_/

    _/_/_/_/_/ _/_/_/ _/_/ _/ _/ _/ _/

    _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/

    _/ _/_/_/ _/ _/ _/ _/ _/ _/

    _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/

    _/ _/ _/ _/_/ _/_/_/ _/_/_/ _/ _/

    --
    MF

  • 122. Data: 2019-07-05 14:09:32
    Temat: Re: Leasing - szkoda z OC sprawcy i problem VAT
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    cef w

    > Też się dołączam do prośby o prysznic dla Ciebie.

    Ej, bym ten prysznic brał do tej pory, to bym sie wapnem pokrył... ;P

    --
    'Tom N'

  • 123. Data: 2019-07-05 18:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik 'TomN' n...@i...dyndns.org.invalid ...

    > To, że tobie kojarz sie propozycja spotkania z mordobiciem, to jest
    > twój problem.

    Ależ ja własnie pytam, co zmieni spotkanie fizyczne w kontekscie wymiany
    argumentów?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 124. Data: 2019-07-05 21:44:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.07.2019 o 18:59, Budzik pisze:

    > Ależ ja własnie pytam, co zmieni spotkanie fizyczne w kontekscie wymiany
    > argumentów?

    Na wódkę zapraszał. Dlatego pytał o kondycję fizyczną;)

    --
    Shrek

  • 125. Data: 2019-07-15 22:15:42
    Od: PMG <p...@p...pl>

    > Miałem szkodę (auto w leasingu), starszy jegomość zaparkował mi w kufrze.
    > Ubezpieczyciel wypłacił ASO odszkodowanie netto. Warsztat po naprawie
    > będzie chciał ode mnie dopłaty całego VAT'u - a ja mogę odliczyć tylko
    > 50%. Będę w plecy 1-1,5k PLN. Mierzył się ktoś z tematem? - jedyna droga
    > to naprawa z AC i regres do ubezpieczalni sprawcy?

    Wątek zdechł ale może komuś się przyda; miałem dokładnie to samo,
    sprawca ubezpieczony OC w Interisk i korespondencja bliźniacza jak u
    Ciebie.

    O ile prawdą jest, że:
    "W odniesieniu do roszczenia z tytułu podatku VAT informujemy, że Sąd
    Najwyższy wskazał, iż szkodą w rozumieniu art. 361 § 2.k.c. jest różnica
    pomiędzy stanem majątku Poszkodowanego, jaki zaistniał po zdarzeniu
    wywołującym szkodę, a stanem tego majątku, jaki istniałby, gdyby to
    zdarzenia w ogóle nie wystąpiło."

    to poszkodowanych było dwóch:
    1) Leasingodawca - w kwocie netto
    2) Leasingobiorca - w kwocie 50% VAT - bo o tyle pomniejszony został
    Twój majątek w wyniku zdarzenia objętego ubezpieczeniem.

    Napisz im, że jesteś poszkodowanym i oczekujesz likwidacji szkody
    powołując się na przepisy dot VAT.
    W moim wypadku skończyło się to na złożeniu pozwu, wtedy wymiękli i
    zapłacili 50% VAT-u. Do rozprawy nie doszło.

  • 126. Data: 2019-07-15 22:23:16
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2019 o 22:15 PMG <p...@p...pl> pisze:

> [...]
    > W moim wypadku skończyło się to na złożeniu pozwu, wtedy wymiękli i
    > zapłacili 50% VAT-u. Do rozprawy nie doszło.

    Napisałem, odpowiedzi jeszcze nie ma. Dam znać na grupie.

    TG