  • 11. Data: 2020-03-26 13:20:52
    Temat: Re: Lekki laptop 11-12'', używany, markowy
    Od: Universis <u...@w...pl>

    W dniu wtorek, 24 marca 2020 20:20:59 UTC użytkownik heby napisał:
    > Może ktoś coś polecić, czym mógłbym się zainteresować?

    Ja w celach turystycznych kupiłem kiedyś : Toshiba NB510. Fajny i zmyślny laptopik.
    Przez USB-C się nie ładuje, ale za to jak CMOS ci się zawiesi to wyjęcie baterii,
    chwilowe zwarcie styków w jej gnieździe i po tym włożenie baterii - razem ok. 40
    sekund.... co w podróży ma niebagatelne znaczenie
    bo nie ma czasu na jakieś tam service....

  • 12. Data: 2020-03-26 16:10:59
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-03-24 o 21:20, heby pisze:
> [...]
    > mozliwie popularny i tani, oraz w miarę sensownie dostepną baterię, ba,
    > zamiennik nawet, dostępną do dzisiaj. Wygląd bez znacznienia, może być
    > nawert różowy z Barbie na klapie.
    >
    > Przeglądam allegro i ciezko mi stwierdzić który z tych laptopów jest
    > godny zaufania i ma sensowne i tanie baterie ciągle w obiegu. Taki aby
    > miał wszystko to chyba nie znajdę. Chcę to wrzucić w plecak, więc ma być
    > w miarę lekkie i nie złamać się od własnego cieżaru, szukam więc raczej
    > markowego a nie kiano...
    >
    > Może ktoś coś polecić, czym mógłbym się zainteresować?

    MacBook Air 11 cali.

  • 13. Data: 2020-03-26 18:31:05
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 25/03/2020 23:39, Animka wrote:
    > Jak np. o 1 cal to prawie żadna różnica. Mam 10 calowy i jestem
    > zadowolona, ale i tak przyzwyczaiłam się do kombajnu-komputera.

    A wydawało mi się że mowa była o wyświetlanej klawiaturze.

  • 14. Data: 2020-03-26 18:32:59
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 26/03/2020 16:10, Poldek wrote:
    > MacBook Air 11 cali.

    Ogladając kanał Louisa Rossmanna wyleczyłem się z Apple i ich
    legendarnej jakości na długie lata. Dziękuję, wolę Kiano :D

  • 15. Data: 2020-03-27 00:40:31
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-26 o 18:31, heby pisze:

    > A wydawało mi się że mowa była o wyświetlanej klawiaturze.

    Totez napisałam,że mój tablet jest fajny, ale jak siedzę w domu to mój
    kombajn jest ważniejszy. Tablet wyświetla dużą czcionkę i dobrze się pisze.

    --
    animka

  • 16. Data: 2020-03-27 09:23:16
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Tue, 24 Mar 2020 21:20:53 +0100, heby napisał(a):

> [...]
    > markowego a nie kiano...
    >
    > Może ktoś coś polecić, czym mógłbym się zainteresować?

    Sony Vaio Pro 11"
    k) M.2

  • 17. Data: 2020-03-27 11:09:26
    Od: Emru <e...@g...com>

    Thinkpad X230 z baterią 9-komorową

  • 18. Data: 2020-03-28 10:37:09
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 27/03/2020 11:09, Emru wrote:
    > Thinkpad X230 z baterią 9-komorową

    Dzięki, wygląda interesująco. Zabawne natomiast to że wszystkie z
    allegro, te tańsze, nie mają baterii. Widze że są zamienniki za około
    200zł, coś warte?

  • 19. Data: 2020-03-28 10:39:03
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 27/03/2020 09:23, dantes wrote:
    > Sony Vaio Pro 11

    Dzięki, troche drogi, ale moze warto, poczytam.

  • 20. Data: 2020-03-28 10:40:11
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 26/03/2020 13:20, Universis wrote:
    > Toshiba NB510