  • 1. Data: 2012-06-02 17:01:16
    Temat: Lekko ot - sluchawki "pod" kask
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    Witajcie,

    "Szukam" takich dokanalowych, ktore nie beda zbyt mocno wystawaly poza
    ucho, by po zalozeniu kasku nie "wpijaly" sie zbyt mocno - docisniete
    wlasnie przez kask.

    Te z firmowego zestawu SE MW600 bylby prawie idealne - ale sa ociupinke
    za dlugie i po dluzszej jezdzie jednak troche boli.

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 2. Data: 2012-06-02 17:28:31
    Temat: Re: Lekko ot - sluchawki "pod" kask
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-06-02 17:01, Mikolaj Jopczynski pisze:
> [...]
    >
    > Te z firmowego zestawu SE MW600 bylby prawie idealne - ale sa ociupinke
    > za dlugie i po dluzszej jezdzie jednak troche boli.

    A czym jeździsz?
    Słuch niby nie jest tak ważny jak wzrok, ale jak się ma fajny silnik pod
    dupą, to fajnie słyszeć dźwięki otoczenia i jeszcze silnik.
    To tak ta marginesie.
    A konkretnie w odniesieniu do tematu - taka jest specyfika dousznych, że
    te standardowe są 'długie'. Ale wiem też, że chłopaki z foruma
    snowboardowego coś tam wykombinowali (pod kask snb, ale to raczej bez
    znaczenia). Pogooglaj za 'słuchawki pod kask snowboardowy/narciarski'
    albo idź na całość i 'motocyklowy'. :)

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 3. Data: 2012-06-02 19:56:29
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > "Szukam" takich dokanalowych, ktore nie beda zbyt mocno wystawaly poza
    > ucho, by po zalozeniu kasku nie "wpijaly" sie zbyt mocno - docisniete

    senheisera ogladnij, jezdzilem w nich wiele godzin i bylo ok.
    Modelu nie pomne, ale dokanalowe i jedne z tanszych tej firmy.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 4. Data: 2012-06-02 20:12:34
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Creative EP 630 - tylko poszukaj oryginalnych bo wiekszosc na A... to
    podroby

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 5. Data: 2012-06-02 21:11:37
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-06-02 17:28, $heikh el $hah pisze:

    > A czym jeździsz?
    > Słuch niby nie jest tak ważny jak wzrok, ale jak się ma fajny silnik pod
    > dupą, to fajnie słyszeć dźwięki otoczenia i jeszcze silnik.
    > To tak ta marginesie.

    TDM 850 - fajnie pierdzi - bo tlumik jest niestandardowy ;)

    THX

  • 6. Data: 2012-06-02 21:17:29
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > senheisera ogladnij, jezdzilem w nich wiele godzin i bylo ok.

    Dupa tam. Nie wiem czemu ludzie nalogowo polecaja albo creativa albo
    sennheisera - dwie firmy, produkujace takie sobie sluchawki, ktorych
    podrobek pelno jest wszedzie.

    Ponadto te pierwsze, mimo ze brzmia niezle, to sa strasznie nietrwale.
    Mialem kilkanascie i za wszystkie dostawalem albo nowe, albo zwrot kasy -
    przed gwarancja zaczynaly trzeszczec, rozlatywaly sie wtyczki, pekaly
    przewody, siadaly potencjometry, nawet wodoodporne-sportowe nie dawaly rady.

    Tyle w materii sennheisera, ktory miesci sie pod kask. Pelne nauszniki maja
    zajebiste i trwale, a spiralny kabel sie sprawdza naprawde super.

    Ja od siebie polece wlasciwie dowolne sony - tanie modele idealnie wchodza
    pod kask (sa rownie male co senki 300), w brzmieniu maja mniej basu niz
    senki. Za 40zl w sklepie nie dla idiotow od reki i na 99% wytrzymaja dluzej
    niz gwarancja. Drozsze modele fajnie brzmia, ale sa wieksze i moga sie do
    kasku nie miescic.

    Moge tez polecic kosa i philipsy, ale dokanalowki tych firm maja kompletnie
    inne gumki/gabki do kanalu i nie kazdemu pasuja (dla mnie kosy pod kask to
    rzecz nie do zniesienia).

    Creative 630 tez sa fajne, ale IMHO zbyt drogie w porownaniu do jakosci
    dzwieku jaka oferuja.

    Tak wiec wybor dla mnie by sie ograniczal do kasy - tanie? Sony. Drogie?
    630. Drogie, dobre i nie pod kask - nauszniki senki. Drogie, dobre i nie pod
    kask - dokanalowe sony.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 7. Data: 2012-06-02 21:18:53
    Od: zefir <z...@s...pl>

    W dniu 2012-06-02 20:12, Norbi pisze:

    > Creative EP 630 - tylko poszukaj oryginalnych bo wiekszosc na A... to
    > podroby

    Potwierdzam, dobry stosunek jakości do ceny i nie uwierają w kasku.

    --
    pzdr.
    zefir

  • 8. Data: 2012-06-02 21:29:52
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-06-02 21:17, Ivam pisze:

    > Tak wiec wybor dla mnie by sie ograniczal do kasy - tanie? Sony. Drogie?
    > 630. Drogie, dobre i nie pod kask - nauszniki senki. Drogie, dobre i nie
    > pod kask - dokanalowe sony.

    Oki, jaki mondel sony'ego ?

  • 9. Data: 2012-06-02 21:43:10
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" napisał w wiadomości grup
    > Oki, jaki mondel sony'ego ?

    Czarny;)

    Serio mowie - bardzo niewielkie roznice wystepuja w jakosci dzwieku w tej
    niskiej kategorii cenowej. Porponowalbym np. MDR-EX 40, albo nawet 10.

    Ja najbardziej cenie juz nieprodukowane 71 - sa male i brzmia dobrze.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 10. Data: 2012-06-02 23:13:18
    Od: duddits <p...@R...tv>

    W dniu 2012-06-02 21:17, Ivam pisze:
    > Mialem kilkanascie i za wszystkie dostawalem albo nowe, albo zwrot kasy

    Serio miałeś kilkanaście par słuchawek ...? To albo wyjątkowy pech, albo
    fetysz jakiś :)

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja