  • 1. Data: 2018-02-08 12:33:22
    Temat: Lewy import
    Od: p...@g...com

    http://szczecin.wyborcza.pl/szczecin/7,34939,2299764
    9,luksusowy-samochod-skradziony-w-berlinie-po-dwoch-
    latach-odzyskany.html

    tak sobie przypadkiem trafili jackpota czy sprawdzaja wszystkie lepsze fury ? czy
    moze nie przeprogramowali wszystkich sterownikow na nowy VIN i po wizycie w ASO ktos
    poinformowal organa ?

  • 2. Data: 2018-02-08 13:35:50
    Temat: Re: Lewy import
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** przemek pisze tak:

    > tak sobie przypadkiem trafili jackpota czy sprawdzaja wszystkie
    > lepsze fury ?

    Coś tam w pracy trzeba robić. Z nudów to i człoiek
    szachy z kamienia wyrzeźbi.

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 3. Data: 2018-02-08 15:00:17
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-02-08 o 12:33, p...@g...com pisze:
> [...]
    moze nie przeprogramowali wszystkich sterownikow na nowy VIN i po wizycie w ASO ktos

    Ciekawe, że zmienili rok produkcji. W ten sposób zwiększyli ryzyko, że
    ktoś się skapnie, że coś jest nie tak z tym samochodem. Przecież wersje
    zmieniają się co pół roku i np. takie radio (to tylko przykład, że radio
    - strzelam) jakie było montowane w samochodzie produkowanym w 2014 roku
    nie mogło być w samochodzie z 2016 roku, bo przez ten czas zmieniła się
    generacja tych urządzeń.

  • 4. Data: 2018-02-08 15:10:26
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-02-08 o 15:00, Poldek pisze:

> [...]
    > - strzelam) jakie było montowane w samochodzie produkowanym w 2014 roku
    > nie mogło być w samochodzie z 2016 roku, bo przez ten czas zmieniła się

    Kontrolujący musiał by być fanbojem tej konkretnej marki żeby to
    zauważyć. A i wtedy jakby spytał to mógł by usłyszeć że poprzedni
    właściciel wydał majątek na zamianę bo te nowe kiepsko grają.
    I zostaje tylko uwierzyć. :-)

    Kradzione podobno często rejestruje się na papiery o ileś lat
    starszych rozbitków i jeżdżą.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2018-02-08 15:21:01
    Od: p...@g...com

[...]

    wyslij dzis kupon Lotto :-) w 2015r zmienila sie koncepcja systemu multimedialnego

    https://www.mobilegeeks.de/artikel/audi-mmi-bedienko
    nzept-q7-ueberblick/

  • 6. Data: 2018-02-08 15:59:12
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 08.02.2018 o 12:33, p...@g...com pisze:
    > http://szczecin.wyborcza.pl/szczecin/7,34939,2299764
    9,luksusowy-samochod-skradziony-w-berlinie-po-dwoch-
    latach-odzyskany.html

    Podałeś link do płatnego serwisu...

    Dodatkowo rozśmiesza mnie poniży tekst "zachęcający" do prenumeraty GW:

    "Warto teraz dołączyć do grona naszych prenumeratorów. Za 10 zł
    miesięcznie zyskasz dostęp do rzetelnego dziennikarstwa."

    Raz, że 10 zł miesięcznie to IMO drogo.
    A dwa - rzetelnego dziennikarstwa - dobre sobie :) Taki np. pan Kublik
    to "rzetelne dziennikarstwo" :D

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 7. Data: 2018-02-08 16:34:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LEPEK" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >"Warto teraz dołączyć do grona naszych prenumeratorów. Za 10 zł
    >miesięcznie zyskasz dostęp do rzetelnego dziennikarstwa."

    No wiesz, papierowa kosztuje 60 zl.
    Co ciekawe - w prenumeracie 30 zl ... poczta za darmo roznosi ?

    >A dwa - rzetelnego dziennikarstwa - dobre sobie :) Taki np. pan
    >Kublik to "rzetelne dziennikarstwo" :D

    A to juz jak kto uwaza :-)

    J.

  • 8. Data: 2018-02-08 17:10:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > że ktoś się skapnie, że coś jest nie tak z tym samochodem. Przecież
    > wersje zmieniają się co pół roku i np. takie radio (to tylko

    Nie co pol roku, tylko co pare lat.

> [...]
    >zauważyć. A i wtedy jakby spytał to mógł by usłyszeć że poprzedni
    >właściciel wydał majątek na zamianę bo te nowe kiepsko grają.

    Co pare lat zmiany sa wieksze ... ale to moze zauwazyc fanboy-kulson
    przy kontroli na drodze.
    A tu pismaki sugeruja, jakby im sie cos w dokumentacji/papierach
    zaczelo niepodobac.

    No chyba ze ... obecny wlasciciel chcial sprzedac, wstawil do komisu,
    oni akurat odwiedzili komis, a ze fachowcy to zauwazyli.
    Albo wlasciciela od dawna podejrzewali, i kontrole zrobili. Albo ktos
    sypnal.

    Albo ... niemiecka ubezpieczalnia daje 10% znaleznego, to ogladaja
    oferty w internecie :-)

    J.