  • 1. Data: 2015-01-23 09:54:32
    Temat: Lexus GS czy ma pneumatyczne zawieszenie ?
    Od: Olekx <O...@s...pl>

    Jak w temacie bo LS ma..

  • 2. Data: 2015-01-27 09:19:05
    Temat: Re: Lexus GS czy ma pneumatyczne zawieszenie ?
    Od: Tadeusz <...@s...onet.pl>

    W dniu 2015-01-23 o 09:54, Olekx pisze:
    > Jak w temacie bo LS ma..

    której generacji GS?
    bo ostatnia i poprzednia może mieć ;-)
    wprawdzie częściej widywałem z normalnym ale pneumatyka jest na liście
    opcji wyposażenia :-)

  • 3. Data: 2015-01-27 15:45:59
    Od: Olekx <O...@s...pl>

    W dniu 2015-01-27 09:19, Tadeusz pisze:

    > której generacji GS?
    > bo ostatnia i poprzednia może mieć ;-)
    > wprawdzie częściej widywałem z normalnym ale pneumatyka jest na liście
    > opcji wyposażenia :-)

    Chodzi mi o aktualnie sprzedawany :) Wolałbym GS od A6 (duzo sie
    naczytalem o np. silniku TFSI) i łądniejszy (dla MNIE) od Merca, zarówno
    zewnątrz, a szczególnie wewnątrz nowe MB to nie auto.

  • 4. Data: 2015-01-27 18:18:36
    Od: Olekx <O...@s...pl>

    > której generacji GS?
    > bo ostatnia i poprzednia może mieć ;-)
    > wprawdzie częściej widywałem z normalnym ale pneumatyka jest na liście
    > opcji wyposażenia :-)

    Mnie się wydaje że chyba nie-konfigurowałem GS 250 i nie widzę...
    Może źle szukam, gdzie to widać na tej liście ?

  • 5. Data: 2015-01-29 17:23:49
    Od: Olekx <O...@s...pl>

    > której generacji GS?
    > bo ostatnia i poprzednia może mieć ;-)
    > wprawdzie częściej widywałem z normalnym ale pneumatyka jest na liście
    > opcji wyposażenia :-)

    Mnie się jednak zdaje że tego nie ma nawet w opcji.. A z tego powodu
    wybrałbym A6/E.

  • 6. Data: 2015-01-30 15:56:44
    Od: Tadeusz <...@s...onet.pl>

    W dniu 2015-01-29 o 17:23, Olekx pisze:

    > Mnie się jednak zdaje że tego nie ma nawet w opcji.. A z tego powodu
    > wybrałbym A6/E.

    nowy GS ma:
    Pakiet Aktywnego Zawieszenia - aktywne zawieszenie o zmiennej
    charakterystyce (AVS)

    niedostępne w wersjach Eco i Elite, dostępne opcjonalnie w wersjach
    Elegance i Comfort a standardowo montowane w wersjach F Sport i Prestige

    http://www.lexus-polska.pl/img/Lexus_GS450h_cennik_w
    yposazenie_tcm906-1193962.pdf?houseCampaign=1

  • 7. Data: 2015-01-30 20:35:57
    Od: Olekx <O...@s...pl>

> [...]
    >
    > http://www.lexus-polska.pl/img/Lexus_GS450h_cennik_w
    yposazenie_tcm906-1193962.pdf?houseCampaign=1

    W dniu 2015-01-30 15:56, Tadeusz pisze:> W dniu 2015-01-29 o 17:23,
    Olekx pisze:

> [...]
    http://www.lexus-polska.pl/img/Lexus_GS450h_cennik_w
    yposazenie_tcm906-1193962.pdf?houseCampaign=1

    No rzeczywiście. I ktoś próbował jak wpływa na komfort jazdy ?
    A na pewno to pneumatyczne ? Bo np. Jaguar XF też ma aktywne
    zawieszenie, ale ta 'aktywność' nie zawsze jest realizowana przez
    pneumatykę, no i niekoniecznie ma na celu podniesienie komfortu, tylko
    czasami wręcz usportowienie.

  • 8. Data: 2015-02-02 13:17:18
    Od: Tadeusz <...@s...onet.pl>

    W dniu 2015-01-30 o 20:35, Olekx pisze:

> [...]
    > zawieszenie, ale ta 'aktywność' nie zawsze jest realizowana przez
    > pneumatykę, no i niekoniecznie ma na celu podniesienie komfortu, tylko

    możliwości są w zasadzie 2: albo pneumatyka albo EDC czyli amory z
    płynem z drobinkami magnesu - jeszcze lepsze i szybsze w reakcji niż
    pneumatyka :-)

    bo opcja 3 czy hydro-pneumatyka to raczej tylko Citroen ;-)

  • 9. Data: 2015-02-03 15:47:36
    Od: Olekx <O...@s...pl>

    > możliwości są w zasadzie 2: albo pneumatyka albo EDC czyli amory z
    > płynem z drobinkami magnesu - jeszcze lepsze i szybsze w reakcji niż
    > pneumatyka :-)

    Ciekawe czy jeśli EDC, szybkie w reakcji, ale czy tak samo komfortowe
    jak pneumatyczne np. MB w ustawieniu komfort...

    Bo EDC można zamówić nawet do Jagurara XF-ale tylko w zestawieniu z 19''
    koła (standard to 17), co już wiele mówi o celu i ustawieniach tego
    zawieszenia.. i chyba nawet opcja ta w XFie się nazywa "sport suspension
    adaptive".