  • 1. Data: 2019-03-15 14:00:05
    Temat: Liczniki.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Od dzisiaj kary za krecenie i wymiane licznikow bez odhaczenia sie na stacji
    diagnostycznej. Dodatkowo obowiazek spisywania licznikow w czasie kontroli przez
    sluzby rozne majace prawo do kontroli pojazdow.

  • 2. Data: 2019-03-15 14:22:03
    Temat: Re: Liczniki.
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > Od dzisiaj kary za krecenie i wymiane licznikow bez odhaczenia sie na stacji
    diagnostycznej. Dodatkowo obowiazek spisywania licznikow w czasie kontroli przez
    sluzby rozne majace prawo do kontroli pojazdow.

    Kolejne restrykcje reżymu wobec kierowców. Wydawałoby się że czyjeś auto
    to indywidualna sprawa jego właściciela, tymczasem kolejna dziedzina na
    którą kładzie łapę "państwo".

  • 3. Data: 2019-03-15 14:22:33
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    > Od dzisiaj kary za krecenie i wymiane licznikow bez odhaczenia sie na stacji
    diagnostycznej. Dodatkowo obowiazek spisywania licznikow w czasie kontroli przez
    sluzby rozne majace prawo do kontroli pojazdow.

    Najlepsze jest to że nikt nie kręci samochodów które jeżdżą w PL od
    dłuższego czasu. Na kazdym przeglądzie są odnotowane przebiegi i tyle.
    Ale cały złom który jedzie z zagranicy w 95% przypadków ma korektę
    licznika, albo przed przekroczeniem granicy albo tuż po.
    Wymiana zegarów? No tak skorygować przebiegu nie możesz bo to karalne
    ale na stacji masz podać aktualny przebieg nie ważne czy 100 niższy czy
    100 wyższy ;)

    Lewis

  • 4. Data: 2019-03-15 14:30:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Od dzisiaj kary za krecenie i wymiane licznikow bez odhaczenia sie na
    >stacji diagnostycznej.

    Nie od dzisiaj, tylko dzisiaj Sejm przeglosowal.
    Teraz Senat, prezydent, publikacja, czas wejscia w zycie ... no chyba,
    ze masz infromacje, ze to wszytko jeszcze dzisiaj, bo nie takie cuda
    sie w tej kadencji zdarzaly :-)

    W sumie, to nie bardo widze tez potrzebe wprowadzenia vacatio legis,
    czyli moze obowiazywac z dniem publikacji ... no nie, przyzwoitosc
    nakazuje, zeby wszyscy mieli mozliwosc zapoznania sie z nowym prawem,
    wiec tak ze dwa tygodnie ...

    To co - sprawdzamy za miesiac co google powie na temat "korekta
    licznika" ? :-)

    Ogloszenia w sumie moga byc - jest jeszcze pare osciennych krajow,
    mozna tez sprzedawac zestawy zrob to sam :-)

    J.

  • 5. Data: 2019-03-15 14:55:48
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > Od dzisiaj kary za krecenie i wymiane licznikow bez odhaczenia sie na stacji
    diagnostycznej. Dodatkowo obowiazek spisywania licznikow w czasie kontroli przez
    sluzby rozne majace prawo do kontroli pojazdow.

    Kolejny zamach na wolność, demokrację, wolne media, powolne sądy i
    KONSTYTUCJE.

  • 6. Data: 2019-03-15 14:58:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Juz pytalem ale nie odpowiedziales. Co jest smiesznego w tym co napisales? Smiejesz
    sie z tego co sam napiszesz?

  • 7. Data: 2019-03-15 16:03:31
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2019-03-15 14:22, Trybun wrote:

    > Kolejne restrykcje reżymu wobec kierowców. Wydawałoby się że czyjeś auto
    > to indywidualna sprawa jego właściciela, tymczasem kolejna dziedzina na
    > którą kładzie łapę "państwo".

    Tak, dopoki nie sprzedaje auta, to wlasciwie jego indywidualna sprawa.
    Inaczej sie to zaczyna nazywac, jak dlubnie przy liczniku i chce
    sprzedac tak auto.

    --

    memento lorem ipsum

  • 8. Data: 2019-03-15 16:11:37
    Od: T <t...@d...pl>

    W dniu 2019-03-15 o 14:22, Trybun pisze:

    > Kolejne restrykcje reżymu wobec kierowców. Wydawałoby się że czyjeś auto
    > to indywidualna sprawa jego właściciela, tymczasem kolejna dziedzina na
    > którą kładzie łapę "państwo".

    Przecież nie kręcą licznika dla siebie tylko pod kupującego aby go wydymać.
    Gdyby samochód nie szedł na sprzedaż mało kto by kręcił.
    Inaczej, czy jak idziesz do restauracji to nie chcesz mieć państwowej
    gwarancji, że personel nie mia syfa?

  • 9. Data: 2019-03-15 18:05:29
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2019-03-15 o 16:03, elmer radi radisson pisze:

    > Tak, dopoki nie sprzedaje auta, to wlasciwie jego indywidualna sprawa.
    > Inaczej sie to zaczyna nazywac, jak dlubnie przy liczniku i chce
    > sprzedac tak auto

    I o to chodzi. Nic mnie nie obchodzi to że ktoś tam dłubie przy liczniku
    w swoim aucie. Sprzedaż auta to także sprawa indywidualna. Reżym nie
    musi mnie włączać do tego procesu.

  • 10. Data: 2019-03-15 18:06:05
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2019-03-15 o 16:11, T pisze:

> [...]
    > Gdyby samochód nie szedł na sprzedaż mało kto by kręcił.
    > Inaczej, czy jak idziesz do restauracji to nie chcesz mieć państwowej

    A ja bo mam takie hobby. I niech to "państwo" nie stara się sprawiać
    wrażenia dobrego wujka, że niby te zagrania to dla mojego dobra.

    Państwo daje mi gwarancje że nie złapie francy w knajpie? Że przytoczę
    klasyka - 'co Ty wiesz o syfie"..