  • 1. Data: 2015-05-27 14:57:20
    Temat: Liczniki przy światłach
    Od: Marek <f...@f...com>

    Czy gdzieś oprócz Szczecina są w PL liczniki odliczające czas trwania
    zielonego/czerwonego? Jest to zajebiście wygodna rzecz, szczególnie w
    autach start/stop...

    --
    Marek

  • 2. Data: 2015-05-27 15:00:19
    Temat: Re: Liczniki przy światłach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    >Czy gdzieś oprócz Szczecina są w PL liczniki odliczające czas trwania
    >zielonego/czerwonego? Jest to zajebiście wygodna rzecz, szczególnie w
    >autach start/stop...

    We wroclawiu zamontowali ze 3-4 lata temu, a 1-2 temu polowe
    zdemontowali ... bo my teraz mamy Inteligentny System Transportu
    (ITS), ktory dziala tak, ze jak tramwaj na przystanku zamyka drzwi, to
    mu sie zapala zielone, pieprzyc samochody ...

    J.

  • 3. Data: 2015-05-27 15:06:39
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2015-05-27 o 14:57, Marek pisze:
    > Czy gdzieś oprócz Szczecina są w PL liczniki odliczające czas trwania
    > zielonego/czerwonego? Jest to zajebiście wygodna rzecz, szczególnie w
    > autach start/stop...

    W Toruniu były ale jakoś w zeszłym roku zdemontowali...

  • 4. Data: 2015-05-27 15:14:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Marek wrote:

    > Czy gdzieś oprócz Szczecina są w PL liczniki odliczające czas trwania
    > zielonego/czerwonego? Jest to zajebiście wygodna rzecz, szczególnie w
    > autach start/stop...

    w Płocku

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2015-05-27 15:33:34
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    trada.pl...

    > Czy gdzieś oprócz Szczecina są w PL liczniki odliczające czas trwania
    > zielonego/czerwonego? Jest to zajebiście wygodna rzecz, szczególnie w
    > autach start/stop...

    W Opolu kilka lat temu się pojawił (ja pamiętam jeden ale może było więcej -
    ja ciągle jeździłem tą samą trasą).
    Jak się pojawił to młodzież go używała jako startera do rajdów :-)
    Jakiś czas po tym gdy zaczęły się wyścigi to go zmienili tak że na kilka
    sekund przed zielonym gasł.

    Od jakiegoś czasu nie bywam już w Opolu więc nie wiem, czy nadal jest/są.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 6. Data: 2015-05-27 16:14:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Ergie,

> [...]
    > sekund przed zielonym gasł.
    > Od jakiegoś czasu nie bywam już w Opolu więc nie wiem, czy nadal jest/są.

    Opole i Wrocław pilotowały ten program. I oczywiście w Opolu nadal są
    i przybywają nowe.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2015-05-27 16:46:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał
    >Opole i Wrocław pilotowały ten program. I oczywiście w Opolu nadal są
    >i przybywają nowe.

    Program pilotazowy ? Czyj ?

    Wydaje mi sie, ze to decyzja miasta, ktore chcialo, to sobie montowalo
    .. czy gdaka placila ?

    J.

  • 8. Data: 2015-05-27 17:54:00
    Od: Tom <T...@d...com>

    W dniu 2015-05-27 o 14:57, Marek pisze:
    > Czy gdzieś oprócz Szczecina są w PL liczniki odliczające czas trwania
    > zielonego/czerwonego? Jest to zajebiście wygodna rzecz, szczególnie w
    > autach start/stop...

    w Krakowie mamy w paru miejscach

  • 9. Data: 2015-05-27 18:36:49
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 27 May 2015 14:57:20 +0200, Marek napisał(a):

    > Czy gdzieś oprócz Szczecina są w PL liczniki odliczające czas trwania
    > zielonego/czerwonego? Jest to zajebiście wygodna rzecz, szczególnie w
    > autach start/stop...

    W Zielonej jest w dwóch czy trzech miejscach.
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 10. Data: 2015-05-27 19:12:32
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 27 May 2015 16:14:31 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:

    >Opole i Wrocław pilotowały ten program. I oczywiście w Opolu nadal są
    >i przybywają nowe.

    Nie wiem kiedy się ten pilotaż zaczął, ale kilka ładnych lat temu
    takie liczniki były w Piotrkowie Trybunalskim.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06