  • 1. Data: 2013-05-24 09:32:12
    Temat: Lightroom 5 Beta
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    Adobe kiedyś wypięło się na XP-kowców, a tym samym mnie odechciało
    się kodować na globish moją długą listę dysfunkcjonalności Lightrooma.

    Teraz wypuścili jednak betę 5. i znów są bardzo otwarci na uwagi
    użytkowników:
    http://feedback.photoshop.com/photoshop_family
    http://forums.adobe.com/community/labs/lightroom5/

    Jeśli ktoś miałby zatem ochotę mieć naprawdę dobrego Lightrooma
    (w przyszłości, którego jeszcze nie macie, więc nie mówcie mi, że siedzi
    z tyłu! ;) , to zachęcam do wykorzystania tej mojej listy uwag -
    przypomnianej tu całkiem niedawno (8 IV), dosłownie ostatni wątek ze
    słowem Lightroom w temacie.

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 2. Data: 2013-05-24 13:11:38
    Temat: Re: Lightroom 5 Beta
    Od: "Krzys'" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:knn52n$5pn$1@news.task.gda.pl...

> [...]
    > z tyłu! ;) , to zachęcam do wykorzystania tej mojej listy uwag -
    > przypomnianej tu całkiem niedawno (8 IV), dosłownie ostatni wątek ze

    Teraz także na XP się nie instaluje :(

  • 3. Data: 2013-05-24 22:37:02
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Fri, 24 May 2013 13:11:38 +0200, Krzys' napisał(a):

    > Użytkownik "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> napisał w
    > wiadomości news:knn52n$5pn$1@news.task.gda.pl...
    > Teraz także na XP się nie instaluje :(

    Obudziłeś się z dłuższej hibernacji? Już 4 wymagała Visty lub nowszych.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski