  • 1. Data: 2019-06-10 12:07:18
    Temat: Lineage OS - jak włączyć kodek AC3?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Właśnie zauwazyłem, że w Lineage OS jest wyłączony kodek AC3 (jak domyślam się
    - licencja).
    Wie ktoś może jak go włączyć?

  • 2. Data: 2019-06-10 17:14:52
    Temat: Re: Lineage OS - jak włączyć kodek AC3?
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    On 10.06.2019 12:07, r...@k...pl wrote:
    > Właśnie zauwazyłem, że w Lineage OS jest wyłączony kodek AC3 (jak domyślam się
    > - licencja).
    > Wie ktoś może jak go włączyć?

    Jakie urządzenie?
    Która wersja LineageOS?

  • 3. Data: 2019-06-11 14:40:31
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 10 Jun 2019 17:14:52 +0200, w <qdls5d$7et$1@dont-email.me>, mrvtktjv
    <m...@m...ct8.pl> napisał(-a):

    > Jakie urządzenie?
    > Która wersja LineageOS?

    LeTV
    15.1

  • 4. Data: 2019-06-30 10:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Właśnie zauwazyłem, że w Lineage OS jest wyłączony kodek AC3 (jak
    > domyślam się - licencja).
    > Wie ktoś może jak go włączyć?

    hmm
    odblokować funkcje programistycze?
    Tak to w kazdym razie działa w zwykłym andku

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 5. Data: 2019-06-30 23:38:07
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    30 Jun 2019 08:59:53 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > hmm
    > odblokować funkcje programistycze?
    > Tak to w kazdym razie działa w zwykłym andku

    Funkcje odblokowane od razu.
    Ale od tego sam kodek się nie zrobi.

  • 6. Data: 2019-07-01 05:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Funkcje odblokowane od razu.
    > Ale od tego sam kodek się nie zrobi.

    Tyle ze tam ZTCP jest taka opcja.

    [...szukam]
    Przepraszam, pomyliłem z opcją wyboru kodeka do przesyłu dzwieku via
    bluetooth i z kodekiem aac i sbc

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 7. Data: 2019-07-02 00:26:52
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-10 o 12:07, r...@k...pl pisze:
    > Właśnie zauwazyłem, że w Lineage OS jest wyłączony kodek AC3 (jak domyślam się
    > - licencja).
    > Wie ktoś może jak go włączyć?

    Jaki player? MX miał taką możliwość.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 8. Data: 2019-07-02 23:05:25
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 2 Jul 2019 00:26:52 +0200, w <5d1a88b9$0$515$65785112@news.neostrada.pl>,
    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Jaki player? MX miał taką możliwość.

    Nie chodzi o playera -- chodzi o kodek systemowy.

  • 9. Data: 2019-07-02 23:20:17
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-07-02 o 23:05, r...@k...pl pisze:

    > Nie chodzi o playera -- chodzi o kodek systemowy.

    W sumie nie wiem :)...ale po co Ci AC3 systemowe, skoro wystarczy użyć
    Playera z AC3...w sumie? Od zawsze używam MX do wszystkiego, choćby
    dlatego, że ma resume i obsługę dziwnych kodeków.

  • 10. Data: 2019-07-03 13:43:28

    Tue, 2 Jul 2019 23:20:17 +0200, w <5d1bcaab$0$508$65785112@news.neostrada.pl>,

    > W sumie nie wiem :)...ale po co Ci AC3 systemowe, skoro wystarczy użyć
    > Playera z AC3...w sumie? Od zawsze używam MX do wszystkiego, choćby
    > dlatego, że ma resume i obsługę dziwnych kodeków.

    Po to, aby nie rezygnować z innego playera -- konkretnie chodzi o Zdjęcia
    Google.