  • 11. Data: 2019-07-04 00:03:55
    Temat: Re: Lineage OS - jak włączyć kodek AC3?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-07-03 o 13:43, r...@k...pl pisze:

    > Po to, aby nie rezygnować z innego playera -- konkretnie chodzi o Zdjęcia
    > Google.

    Nie musisz rezygnować przecież. Ustawiasz sobie domyślny swój a jak jest
    potrzeba to odpalasz inny i wybierasz z listy lub wklejasz link. Może to
    i kłopotliwe ale jak wspomniałem, MX mam od zawsze i nie narzekam.

    To w sumie dość sporadyczne do tego co chcesz, bo film z AC3 nie jest
    jakoś popularny na słuchawkach czy wbudowanym głośniku. To tak, jakbyś
    słuchał koncertu przez dziurkę od klucza. Co innego jak masz podłączony
    zestaw 7 głośników i wtedy łapiesz kontekst :)
    Wiem że chodzi Tobie o "brak dźwięku"... ale to w sumie profanacja AC3 :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>