  • 1. Data: 2019-02-09 19:19:17
    Temat: Lineage - jak wyłączyć ładowanie
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Używa ktoś Lineage i wie jak wyłączyć opcję ładowania zewnętrznych urządzeń
    przez telefon (nowe phony mają taką funkcję pracy jak powerbank)?

    Trochę to irytujące, bo jest efekt uboczny -- telefon podpięty do gniazda
    zapalniczki po wyłączeniu kluczyka zasila mi np. dmuchawę :)

  • 2. Data: 2019-02-09 19:31:01
    Temat: Re: Lineage - jak wyłączyć ładowanie
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-09 o 19:19, r...@k...pl pisze:
> [...]
    >
    > Trochę to irytujące, bo jest efekt uboczny -- telefon podpięty do gniazda
    > zapalniczki po wyłączeniu kluczyka zasila mi np. dmuchawę :)

    To sobie diodę szeregowo wstaw w ładowarce :>

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

    ---
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 3. Data: 2019-02-09 20:02:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 09 Feb 2019 19:19:17 +0100, r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    >
    > Trochę to irytujące, bo jest efekt uboczny -- telefon podpięty do gniazda
    > zapalniczki po wyłączeniu kluczyka zasila mi np. dmuchawę :)

    Cos zmyslasz, czy mowa o wentylatorku na USB ?

    Przeciez przetwornica w w tej zapalniczce tylko w jedna strone
    pracuje.

    J.

  • 4. Data: 2019-02-09 23:06:57
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 09.02.2019 o 19:19, r...@k...pl pisze:
> [...]
    >
    > Trochę to irytujące, bo jest efekt uboczny -- telefon podpięty do gniazda
    > zapalniczki po wyłączeniu kluczyka zasila mi np. dmuchawę :)

    używasz przelotki microusb - usbc. zgadłem?

    ToMasz

  • 5. Data: 2019-02-10 13:42:48
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 9 Feb 2019 23:06:57 +0100, w <q3niu1$6je$2@dont-email.me>, ToMasz
    <t...@p...fm.com.pl> napisał(-a):

    > używasz przelotki microusb - usbc. zgadłem?

    Niezbyt -- normalny kabel USB->USB-C.

  • 6. Data: 2019-02-10 13:45:33
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 9 Feb 2019 20:02:20 +0100, w <hq7sexnnjhqq.1jievnajiyd5t$.dlg@40tude.net>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Cos zmyslasz, czy mowa o wentylatorku na USB ?
    >
    > Przeciez przetwornica w w tej zapalniczce tylko w jedna strone
    > pracuje.

    Widocznie nie całkiem, widać zbyt budżetowy model zapalniczki.
    Nie wiem czy napięcie idzie z telefonu, ale dopóki nie odłączę fizycznie
    telefonu od ładowarki, to dmuchawa pracuje. Ale sądzać po zużyciu baterii w
    tel. to na postoju zasilam samochód.

    Zamówiłem już nową ładowarkę zresztą, bo stara nie wydala z ładowaniem (nie
    daje nawet 1A).

  • 7. Data: 2019-02-11 14:10:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    >fizycznie
    >telefonu od ładowarki, to dmuchawa pracuje. Ale sądzać po zużyciu

    Jakies dziwne by to bylo. Telefon z USB-C, dbajacy o to, aby
    wynegocjowac napiecie z peryferium i podniesc wyjsciowe na wymagany
    poziom ?
    Ladowarka dzialajaca w dwie strony ?

    No chyba, ze telefon wystawia 5V, ladowarka zasilana "od tylu"
    przepuszcza napiecie i prad,
    a 4-5V na wewnetrznej magistrali samochodu wystarcza do zakrecenia
    dmuchawy.

    Masz jakis miernik i zarowke ? Moze sprawdzic czy ladowarka istotnie
    przepuszcza do tylu.

    J.

  • 8. Data: 2019-02-11 16:06:04
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 11 Feb 2019 14:10:41 +0100, w <5c617499$0$517$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > dmuchawy.
    >
    > Masz jakis miernik i zarowke ? Moze sprawdzic czy ladowarka istotnie

    No, raczej przepuszcza skoro jest wyciąganięcie z gniazda powoduje zatrzymanie
    dmuchawy -- nie potrzeba do tego miernika. Pytanie tylko co zasila i ile prądu
    pobiera skoro dmuchawa pracuje. A ona pobiera chyba min. kilka A, więc telefon
    nie powinien podołać.

  • 9. Data: 2019-02-11 16:31:00
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 10.02.2019 o 13:42, r...@k...pl pisze:

    > Niezbyt -- normalny kabel USB->USB-C.

    mnie się tak działo z przelotką. normalny kabel nie robi takich
    "numerów". to napięcie powinno się pojawiać gdy telefon jest w trybie
    host, znaczy czyta pendriva, myszkę itp

    ToMasz

  • 10. Data: 2019-02-11 17:26:13

    Mon, 11 Feb 2019 16:31:00 +0100, w <5c619534$0$519$65785112@news.neostrada.pl>,
    ToMasz <N...@o...pl> napisał(-a):

    > mnie się tak działo z przelotką. normalny kabel nie robi takich
    > "numerów". to napięcie powinno się pojawiać gdy telefon jest w trybie
    > host, znaczy czyta pendriva, myszkę itp

    Nowe telefony mają również funkcję powerbanka, a nie tylko hosta.