  • 1. Data: 2018-01-17 11:12:05
    Temat: Link 4
    Od: p...@g...com

    http://wyborcza.biz/biznes/7,147582,22906041,10-tys-
    osob-daje-sie-sledzic-w-zamian-za-tansze-oc-link4-ze
    bral.html?disableRedirects=true#BoxBizLink

    Rekordzista już po ośmiu miesiącach jazdy z czarną skrzynką nabił sobie 800 zł premii
    vs
    Jeśli kierowca pozwoli monitorować swoją jazdę i okaże się, że nie przekracza
    dozwolonej prędkości, jeździ płynnie, to dostanie zwrot 30 proc. ceny, jaką zapłacił
    za obowiązkowe ubezpieczenie OC.

    czyli najpierw zaplacil 2400 za OC a potem sie "nawrocil" ? czy moze podrzucil
    telefon tesciowej ?

  • 2. Data: 2018-01-17 12:38:44
    Temat: Re: Link 4
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    >proc. ceny, jaką zapłacił za >obowiązkowe ubezpieczenie OC.
    >czyli najpierw zaplacil 2400 za OC a potem sie "nawrocil" ? czy moze

    autobusem jezdzi :-)

    Ale dla "mlodych" to moze byc rozwiazanie, dopoki znizki nie
    wypracuja.

    Albo dla nieuwaznych, co znizke stracili.

    P.S. porzadek w papierach robilem ... OC samochodu w 92 roku 1260000.
    126zl na dzisiejsze.
    Ale jakos tak co kwartal wyzsza cena - nie pamietam, to chyba sami
    musieli tak chciec, bo ja bym raczej zaplacil z gory.

    J.

  • 3. Data: 2018-01-17 13:17:09
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

> [...]
    > Ale jakos tak co kwartal wyzsza cena - nie pamietam, to chyba sami musieli
    > tak chciec, bo ja bym raczej zaplacil z gory.

    w 1992 inflacja wynosiła 44% więc faktycznie co kwartał mogło być więcej

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 4. Data: 2018-01-17 13:24:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tck" napisał w wiadomości grup

    >w 1992 inflacja wynosiła 44% więc faktycznie co kwartał mogło być
    >więcej

    Tylko ja bym raczej zaplacil calosc, szczegolnie, ze taniej, wiec to
    chyba oni chcieli nie dluzej niz kwartalnie.

    J.

  • 5. Data: 2018-01-17 14:50:39
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-01-17 o 11:12, p...@g...com pisze:
> [...]
    dozwolonej prędkości, jeździ płynnie, to dostanie zwrot 30 proc. ceny, jaką zapłacił

    Pytanie jeszcze, skąd brać dane o dozwolonej prędkości.

    Jeżdżę prawie codziennie, po różnych rejonach Polski. W niektórych
    miejscach AM i/lub Janosik drą pysk o sporym ograniczeniu (czasem 40 lub
    nawet 30) na drodze poza terenem zabudowanym (czyli 90 lub 100). Już
    nawet nie zawsze chce mi się (lub nie mam możliwości) robić zgłoszenia.

    W tym przypadku to punkty mogły by lecieć w drugą stronę :(

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 6. Data: 2018-01-17 15:00:14
    Od: "T." <k...@i...pl>

> [...]
    za obowiązkowe ubezpieczenie OC.

    > czyli najpierw zaplacil 2400 za OC a potem sie "nawrocil" ? czy moze podrzucil

    Nie bardzo rozumiem tego biznesu.
    Jeśli koszt OC to jakaś średnia, to ze wszystkich kierowców. Jeśli w
    Linku znaczna część kierowców dostaje zniżki, w dodatku teoretycznie to
    są ostrożniejsi kierowcy, to te zniżki muszą być rekompensowane większym
    kosztem OC dla reszty. I jest ktoś z tej reszty, kto chce płacić więcej?
    Czy mimo tej zniżki oferta i tak jest najtańsza?
    Czy tu jakiś inny myk działa?
    T.

  • 7. Data: 2018-01-17 15:12:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-17 o 15:00, T. pisze:
> [...]
    > kosztem OC dla reszty. I jest ktoś z tej reszty, kto chce płacić więcej?
    > Czy mimo tej zniżki oferta i tak jest najtańsza?

    To, że ci, co nie będą mieli taniej, pójdą do konkurencji, i to
    konkurencja, a nie Link4 będzie płacić za ich szkody.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2018-01-17 15:16:09
    Od: p...@g...com

[...]

    to właśnie dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii Link4 szybko zdobywa rynek.
    - W Wigilię przekroczyliśmy miliard złotych składki. To wynik, o którym nikt nie
    marzył jeszcze kilka lat temu - powiedziała podczas konferencji prasowej Agnieszka
    Wrońska, prezes Link4.

    jaki to jest biznes okaze sie przy podliczeniu bo teraz ciesza sie tylko z wysokosci
    skladki, ciekawe jest jednak czy faktycznie przyciagna bezszkodowych klientow ?

    PS w Niemczech prywatne kasy chorych stosuja ten patent tzn jesli nie chorowales
    oddaja czesc skladki :-)

  • 9. Data: 2018-01-17 15:21:13
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-01-17 o 15:12, Liwiusz pisze:
    osob-daje-sie-sledzic-w-zamian-za-tansze-oc-link4-ze
    bral.html?disableRedirects=true#BoxBizLink

    > To, że ci, co nie będą mieli taniej, pójdą do konkurencji, i to
    > konkurencja, a nie Link4 będzie płacić za ich szkody.

    No fakt - przyciągną bezszkodowców, a reszta wybierze inne TU :-)
    T.

  • 10. Data: 2018-01-17 15:41:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.01.2018 o 15:00, T. pisze:

> [...]
    > Linku znaczna część kierowców dostaje zniżki, w dodatku teoretycznie to
    > są ostrożniejsi kierowcy, to te zniżki muszą być rekompensowane większym

    Niekoniecznie - jeśli dadzą zniżki swoim bezszkodowym ta "tracą". Jeśli
    podkupią konkurencji, to mimo że zdoją mniej niż teoretycznie by się
    dało, to dalej zyskują (o ile pozostaną bezszkodowi).

    BTW - jak to dokładnie jest, bo z naviexpresa linkowego nie korzystam,
    bo szpieguje, z yanosika też, bo sprzedaje dane ubezpieczycielom. Zbiera
    tylko jak włączysz nawigacę, czy ciągle w tle monitoruje.

    Może powstanie usługa "wyprowadzania komórek" - instalujesz apkę żonie,
    albo jakiemuś znalomenu kapeluszowui. Albo taksiarze będą zaliczali
    zniżki dla klientów;)

    Shrek