  • 1. Data: 2014-10-22 10:08:54
    Temat: Lista fotoradarów
    Od: Marek <c...@d...pl>

    W artykule http://niezalezna.pl/60662-kiedy-fotoradary-sa-niele
    galne
    piszą, że na stronach Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego
    jest dostępna lista fotoradarów wraz z numerami seryjnymi i datą
    ważności legalizacji. Nie mogę/potrafię tej listy znależć, próbowałem do
    "krokodyli" dzwonić ale ciągle zajęte. Sądzę, że pisanie e-maila nie ma
    sensu. Może komuś z sznownych grupowiczów udało się dotrzeć do tej listy?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2014-10-22 11:07:45
    Temat: Re: Lista fotoradarów
    Od: Marrcino <...@...n>

    W dniu 2014-10-22 o 10:08, Marek pisze:
> [...]
    > "krokodyli" dzwonić ale ciągle zajęte. Sądzę, że pisanie e-maila nie ma
    > sensu. Może komuś z sznownych grupowiczów udało się dotrzeć do tej listy?

    http://www.kontrolapredkosci.gitd.gov.pl/mapa-fotora
    darow/

    15 sekund szukania...

  • 3. Data: 2014-10-22 11:11:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Marrcino wrote:

    > http://www.kontrolapredkosci.gitd.gov.pl/mapa-fotora
    darow/

    > 15 sekund szukania...

    przy okazji widać jak bardzo fotoradary "poprawiają" bezpieczeństwo :)

    Warszawa, Pułkowa
    Porównanie lat
    2006* 2013
    Wypadki 1 0
    Ofiary b/d 0
    Ranni 1 0
    Kolizje 2 10

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2014-10-22 11:47:09
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    darow/

    > przy okazji widać jak bardzo fotoradary "poprawiają" bezpieczeństwo :)
    >
    > Warszawa, Pułkowa
    > Porównanie lat
    > 2006* 2013
    > Wypadki 1 0
    > Ofiary b/d 0
    > Ranni 1 0
    > Kolizje 2 10

    no co? wypadkow mniej, rannych mniej...

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 5. Data: 2014-10-22 11:51:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-10-22 11:47, tck wrote:

    > no co? wypadkow mniej, rannych mniej...

    Kolizji więcej... W sumie to logiczne - mniej wypadków, więcej pocałowań
    w dupę. Dopóki ktoś nie pocałuje kogoś solidniej...

    BTW - nie ma tam radaru na S8 w Warszawie. Czyli jednak pozostał bezpański;)

    Shrek

  • 6. Data: 2014-10-22 12:03:06
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > http://www.kontrolapredkosci.gitd.gov.pl/mapa-fotora
    darow/

    > 15 sekund szukania...

    2 radary w Wawie ? To chyba jakas maskarada jest :)

  • 7. Data: 2014-10-22 12:23:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Czesław Wiśniak wrote:

    darow/

    > 2 radary w Wawie ? To chyba jakas maskarada jest :)

    nie. reszta jest straszy wiejskiej

  • 8. Data: 2014-10-22 12:45:27
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-10-22, o godz. 11:51:10
    Shrek <...@w...pl> napisał(a):

    > BTW - nie ma tam radaru na S8 w Warszawie. Czyli jednak pozostał
    > bezpański;)

    Ten na wysokości centrum handlowego Targówek? To jest fotoradar
    stacjonarny Straży Miejskiej. I nie mierzy prędkości na S8 tylko na
    jezdni obok niej.

    Zdrówko

  • 9. Data: 2014-10-22 12:50:28
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > nie. reszta jest straszy wiejskiej

    Cała reszta FR na skrzyżowniach i np. ten na Gdańskim to srasz ?:) Fiu fiu,
    nie wiedziałem.

  • 10. Data: 2014-10-22 13:24:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-10-22 12:45, Maciek "Babcia" Dobosz wrote:

    > Ten na wysokości centrum handlowego Targówek? To jest fotoradar
    > stacjonarny Straży Miejskiej. I nie mierzy prędkości na S8 tylko na
    > jezdni obok niej.

    Niezupełnie - ten na pasie zieleni S8 zaraz za szklarniami w stronę
    Marek, zasłonięty czarnym workiem - tu jeszcze "działający"
    http://tinyurl.com/mdhbhzo . Była kiedyś dyskusja na jego temat. Okazało
    się, wykonawca "odtworzył maszt w poprzedniej lokalizacji" i chciał
    przekazać chyba GDDKiA, ta inspekcji - i chyba nikt go nie chciał
    przygarnąć;)

    Shrek.