  • 1. Data: 2019-12-16 21:58:11
    Temat: Lista homologacji
    Od: "Piotr C." <k...@g...com>

    Czy ktoś ma pomysł skąd wziąć listę homologacji MŁ? Generalnie chodzi mi o uzyskanie
    pośrednio listy aparatów telefonicznych jakie były w sprzedaży i kiedy zostały
    homologowane. Instytut łączności jakoby nic nie wie... Może gdzieś po stronie dawnej
    TP/poczty ktoś ma coś jeszcze?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2019-12-17 15:51:14
    Temat: Re: Lista homologacji
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-12-16 o 21:58, Piotr C. pisze:

    > Instytut łączności jakoby nic nie wie....

    Jak nie oni to kto?
    Na pewno mają archiwum, tylko nikomu nie chce się w tym grzebać.

  • 3. Data: 2019-12-22 12:42:47
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > Jak nie oni to kto?
    > Na pewno mają archiwum, tylko nikomu nie chce się w tym grzebać.

    UoDdIP

  • 4. Data: 2019-12-23 04:56:07
    Od: "Piotr C." <k...@g...com>

    On Sunday, December 22, 2019 at 4:42:53 AM UTC-7, brum wrote:

    > UoDdIP

    Co to? Google nic nie znajduje...

  • 5. Data: 2019-12-23 16:08:06
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-12-23 o 04:56, Piotr C. pisze:

    > Co to? Google nic nie znajduje...

    Podejrzewam, że chodzi o Ustawę o dostępie do informacji publicznej.
    Nie jestem jednak pewien czy w tym wypadku ma ona zastosowanie?

  • 6. Data: 2019-12-24 16:06:19
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    http://bip.itl.waw.pl/bip/udostepnianie-informacji