  • 1. Data: 2019-11-06 03:10:19
    Temat: Listwa zasilająca zarzadzalna
    Od: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>

    Witam wszystkich

    Jaka listwe zasilajaca zarzadzalna moglibyscie polecic? Listwa bedzie
    uzywana w mieszkaniu, wiec jesli to mozliwe, to listwa nie przeznaczona
    do racka, ale jak nie bedzie innego wyjscia, to moze byc do racka. Musi
    to byc cos sensownego, zeby nie okazalo sie, ze listwa bedzie sie wieszac.
    Na obecna chwile zastanawiam sie nad
    https://tinycontrol.pl/pl/ip-power-socket-6g10a-v2-2
    /
    ale ten kabel z tylu troche mi nie pasuje, bo to bedzie
    najprawdopodbniej lezalo na polce

    Wymagania:
    1. Minimum 6 zwyklych gniazd z uziemieniem. Najlepiej by bylo z 10 gniazd.
    2. Mozliwosc resetu gniazda w razie braku pinga
    3. Sterowanie (wlacz/wylacz gniazdo) przez neta (listwa podlaczona do
    routera). najlepiej http, albo cos, z czym mozna sie z linuksaa dogadac.
    4. Informowanie o problemach. najlepiej na maila, albo jakis inny sposob.

    Wymagania dodatkowe, ktore fajnie by bylo miec, ale nie sa konieczne:
    1. miernik poboru pradu dla kazdego gniazda
    2. jakis rozbudowany scheduler z funkcja cyklicznego wlaczania i
    wylaczania gniazda.
    3. jakies LEDy informujace o stanie gniazda

  • 2. Data: 2019-11-06 10:08:10
    Temat: Re: Listwa zasilająca zarzadzalna
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-11-06 o 03:10, Pawel pisze:
> [...]
    > https://tinycontrol.pl/pl/ip-power-socket-6g10a-v2-2
    /
    > ale ten kabel z tylu troche mi nie pasuje, bo to bedzie

    Jak zachowuje się ta listwa nie wiem.
    Ale używam Lan kontrolerów ich konstrukcji i są stabilne.
    Myślę, że w środku właśnie to siedzi.
    Są jeszcze 2 boki na których może leżeć listwa.
    Ten bliżej bolców będzie kompatybilny z wtyczkami.

  • 3. Data: 2019-11-07 17:59:43
    Od: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>

    W dniu 06.11.2019 o 10:08, t-1 pisze:

> [...]
    > Myślę, że w środku właśnie to siedzi.
    > Są jeszcze 2 boki na których może leżeć listwa.
    > Ten bliżej bolców będzie kompatybilny z wtyczkami.

    Dzieki. Myslalem, ze bedzie wiekszy odzew, ale chyba trzeba do
    sieciowcow sie bardziej odezwac.

    Co do dwoch krotszych bokow jak rozumiem, to polozenie listwy na nich
    nie wchodzi w gre, bo wysokosc jest za mala.

  • 4. Data: 2019-11-07 18:32:58
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-11-07 o 17:59, Pawel pisze:

    > Dzieki. Myslalem, ze bedzie wiekszy odzew, ale chyba trzeba do
    > sieciowcow sie bardziej odezwac.
    >
    > Co do dwoch krotszych bokow jak rozumiem, to polozenie listwy na nich
    > nie wchodzi w gre, bo wysokosc jest za mala.

    Listwa miała podobno leżeć, nie stać.
    Więc nie o te 2 boki chodzi. :)