    From: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Listwę oczyścić
    Date: Fri, 27 Jul 2018 01:19:57 +0200

    Powitanko,

    Listwa z jakiegoś plastiku była przyklejona do karoserii jakimś rodzajem
    taśmy dwustronnie klejącej (albo tak ten klej wygląda). Zanim przykleję,
    to chciałem usunąć pozostałości starego kleju. No i żadne
    rozpuszczalniki, które mam pod ręką, tego nie są w stanie zmyć. Co
    najwyżej robią ten syf bardziej ciągliwym. (benzyna, aceton,
    chlorokauczukowy, toluen, ksylen, nitro, alkohole - denaturat,
    propanol). Oczywiście dłuższy monolog po łacinie też był. Tylko
    mechanicznie daje się skubać po kawałku, a to upierdliwe jest tak, że
    kończy mi się zasób słów po "łacinie". Ma ktoś pomysł jak to zmazać?
    Podgrzać (trochę się boję), czy może zmrozić? Jak to robią lakiernicy?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa