  • 1. Data: 2013-07-02 09:42:52
    Temat: Lobby dealerów atakuje
    Od: Andrzej Zbierzchowski <n...@t...pl>

    http://www.plwolnosci.pl/a/2692/Mozliwy-zakaz-handlu
    -uzywanymi-autami-w-Polsce

    Do sejmu ma trafić propozycja zmian w prawie, zawierająca między innymi
    wprowadzenie zakazu handlu używanymi samochodami. Z taką inicjatywą
    wyszło Stowarzyszenie Dealerów Volkswagena i Audi w Polsce. Projekt
    zawiera więcej kontrowersyjnych elementów.

    ,,Wprowadzenie dodatkowej opłaty ekologicznej na auta liczące powyżej 10
    lat, podwyższenie stawek za polisy OC dla aut w wieku powyżej 12 lat,
    zakaz ponownej rejestracji takiego auta w wypadku zmiany właściciela,
    dodatkowe obowiązkowe kontrole starszych aut" - to fragment propozycji
    dealerów, który interpretować należy jako zwykły zakaz handlu
    samochodami starszymi niż 12 lat, ponieważ przy zmianie właściciela
    takie pojazdy nie będą mogły być zarejestrowane".

  • 2. Data: 2013-07-02 09:46:28
    Temat: Re: Lobby dealerów atakuje
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.07.2013 09:42, Andrzej Zbierzchowski pisze:
> [...]
    > samochodami starszymi niż 12 lat, ponieważ przy zmianie właściciela
    > takie pojazdy nie będą mogły być zarejestrowane".

    Chyba trzeba tym zasranym dealerom wytłumaczyć, że jak nie potrafią
    uczciwie sprzedać samochodu, to powinni zająć się inną pracą, może np.
    zamiataniem ulic?

  • 3. Data: 2013-07-02 09:53:38
    Od: Andrzej Zbierzchowski <n...@t...pl>

    W dniu 02.07.2013 09:46, Andrzej Lawa pisze:
    > Chyba trzeba tym zasranym dealerom wytłumaczyć, że jak nie potrafią
    > uczciwie sprzedać samochodu, to powinni zająć się inną pracą, może np.
    > zamiataniem ulic?

    Ciekawym, co proponowało lobby producentów powozów i końskich uprzęży w
    czasach boomu motoryzacyjnego :)

  • 4. Data: 2013-07-02 10:16:08
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2013-07-02 09:53, Andrzej Zbierzchowski pisze:

    > Ciekawym, co proponowało lobby producentów powozów i końskich uprzęży w
    > czasach boomu motoryzacyjnego :)

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Ustawa_o_czerwonej_flad
    ze

    --
    /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
    /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

  • 5. Data: 2013-07-02 11:27:52
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <n...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > lat, podwyższenie stawek za polisy OC dla aut w wieku powyżej 12 lat,
    > zakaz ponownej rejestracji takiego auta w wypadku zmiany właściciela...

    no tak - bo wszyscy w pl jezdza autami mlodszymi niz 2003 rok - LOL
    co za debile... a moze by tak urealnic cene nowych aut w stosunku do
    sredniej krajowej...
    wtedy nikogo nie trzebaby bylo przymuszac do kupna nowek... no chyba ze
    gosci ze zlomnika :P

  • 6. Data: 2013-07-02 12:27:59
    Od: Andrzej Zbierzchowski <n...@t...pl>

    W dniu 02.07.2013 10:16, ZIWK pisze:

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Ustawa_o_czerwonej_flad
    ze

    Dooooobre :)

  • 7. Data: 2013-07-02 12:56:51
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Z taką inicjatywą wyszło Stowarzyszenie Dealerów Volkswagena i Audi w
    > Polsce.

    Oszk', czy oni zdaja sobie sprawe, ze minute po wejsciu tej ustawy w
    zycie, tlumy chetnych na nowe VW lub Audi beda atakowac owych dealerow.
    Nie nadaza z produkcja.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 8. Data: 2013-07-02 13:23:22
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-07-02 09:42, Andrzej Zbierzchowski pisze:
> [...]
    > samochodami starszymi niż 12 lat, ponieważ przy zmianie właściciela
    > takie pojazdy nie będą mogły być zarejestrowane".

    Czuję, że to dealer Opla albo innego Forda podszył się pod Audi, żeby
    klienci się wściekli. Przecież po takiej akcji nikt by już nie kupił
    tamtych marek.

    --
    MN

  • 9. Data: 2013-07-02 13:27:36
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 02.07.2013 o 09:42 Andrzej Zbierzchowski <n...@t...pl> pisze:

    > Do sejmu ma trafić propozycja zmian w prawie, zawierająca między innymi
    > wprowadzenie zakazu handlu używanymi samochodami. Z taką inicjatywą
    > wyszło Stowarzyszenie Dealerów Volkswagena i Audi w Polsce.

    Jeśli ta propozycja rzeczywiście trafi do sejmu (bo dopóki nie trafi to
    nie mamy pewności co tak naprawdę zawiera) to trzeba zorganizować bojkot
    ww marek.

    --
    SW3
    ----

  • 10. Data: 2013-07-02 19:19:03
    Od: "Tomek" <c...@k...pl>

> [...]
    > starszymi niż 12 lat, ponieważ przy zmianie właściciela takie pojazdy nie

    zgadzam sie,
    ale bierzecie mojego 12-latka i wy albo panstwo doplacacie 40-50%
    jek regulowac to wszytsko

    albo nie bedziem sprzedawac tylko sobie podnajmowac, dzierzawic auta:)