  • 1. Data: 2019-05-21 15:18:41
    Temat: "Lodówka" pracująca z regulacją zakresie +25 do +35 st C
    Od: s...@g...com

    Witam
    Do zastosowań domowych:
    Potrzebuje kupić "lodówkę" do której będę mógł włożyć 10 litrowe wiadro.
    Lodówka z regulacją temperatury w środku w zakresie +25 do +35 st C.

    Ewentualnie jakiś grzejnik z zewnątrzną sondą pracujący w w/w zakresie.
    Obudowę sobie zrobię ze sklejki.

    Na allegro nic nie mogę znaleść :(

  • 2. Data: 2019-05-21 16:01:03
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-05-21 o 15:18, s...@g...com pisze:
> [...]
    > Lodówka z regulacją temperatury w środku w zakresie +25 do +35 st C.
    >
    > Ewentualnie jakiś grzejnik z zewnątrzną sondą pracujący w w/w zakresie.

    Żarówka kwoka i sterownik pieca miałowca?

    Robert

  • 3. Data: 2019-05-21 16:31:00
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 maja 2019 22:18:42 UTC+9 użytkownik s...@g...com napisał:
> [...]
    > Lodówka z regulacją temperatury w środku w zakresie +25 do +35 st C.
    >
    > Ewentualnie jakiś grzejnik z zewnątrzną sondą pracujący w w/w zakresie.

    A czego szukasz?
    Wpisz cieplarka.

  • 4. Data: 2019-05-21 19:33:17
    Od: 4...@g...com

    Tekturowe pudlo, zarowka i regulator temperatury RT2. Z poduszka elektryczna zamiast
    zarowki tez zadziala.

  • 5. Data: 2019-05-22 12:32:15
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    s...@g...com wrote:

    > Potrzebuje kupić "lodówkę" do której będę mógł włożyć 10 litrowe wiadro.
    > Lodówka z regulacją temperatury w środku w zakresie +25 do +35 st C.

    Wiadro jest z cieczą? Jeśli tak, to może grzałka do akwarium?

  • 6. Data: 2019-05-23 00:52:16
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-21, s...@g...com <s...@g...com> wrote:
> [...]
    > Lodówka z regulacją temperatury w środku w zakresie +25 do +35 st C.
    >
    > Ewentualnie jakiś grzejnik z zewnątrzną sondą pracujący w w/w zakresie.

    Miałem kiedyś takie ustrojstwo zrobione do warzenia piwa. Komora
    (sześcian) wykonana z 10 cm płyt izolacyjnych (PIR lub podobne,
    powlekane), w tylnej ścianie dałem kontroler z chłodzeniem na TEC,
    wentylator obiegowy w środku. Grzać akurat nie potrzebowałem, ale nic
    nie stoi na przeszkodzie aby dodać.

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2019-05-23 01:24:42
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-22, Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> wrote:
> [...]

    https://allegro.pl/oferta/sterownik-temperatury-regu
    lator-stc-1000-230v-pl-7807906004

    https://allegro.pl/oferta/chlodzenie-ogniwo-peltiera
    -tec1-12706-radiator-fv-7642262070
    Takie moduły jak powyżej można dostać z wentylatorami z obu stron.

    Element grzejny, dałbym żarówkę starego typu. W ostateczności Peltierem
    można też grzać.

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2019-07-30 11:49:40
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

> [...]
    > Lodówka z regulacją temperatury w środku w zakresie +25 do +35 st C.
    >
    > Ewentualnie jakiś grzejnik z zewnątrzną sondą pracujący w w/w zakresie.

    A to ma być do spożywki, chemii, medycyny ?

  • 9. Data: 2019-07-30 12:14:12
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Tue, 30 Jul 2019 11:49:40 +0200, Roman Rogóż napisał(a):

    > A to ma być do spożywki, chemii, medycyny ?

    Skoro +25 do +35, to coś z drożdżami, zatem spożywka.

  • 10. Data: 2019-07-30 14:36:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dantes" napisał w wiadomości grup

    >Skoro +25 do +35, to coś z drożdżami, zatem spożywka.

    Taa, zycie dopisalo kolejny rozdzial.
    Jak ma umiec zapewnic 25 st C, to musi umiec grzac i chlodzic :-(

    Hm, ogniwo Peltiera ? Ale ma słabą wydajnosc na chlodzeniu :-(

    J.