PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=

  • 1. Data: 2024-05-18 09:00:02
    Temat: Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz klient to innowacyjna firma technologiczna, która od 2016 roku
    specjalizuje się w tworzeniu zaawansowanego oprogramowania do
    fakturowania online, dedykowanego przede wszystkim dla małych i
    średnich przedsiębiorstw z sektorów produkcyjnych, usługowych
    oraz handlowych. Dzięki swoim produktom, takim jak programy do
    fakturowania, wystawiania faktur VAT, czy tworzenia faktur, firma
    zapewnia swoim klientom intuicyjne, efektywne i zgodne z
    aktualnymi przepisami narzędzia, które usprawniają codzienne
    operacje biznesowe. Wyróżnia się na rynku dzięki
    elastyczności swoich rozwiązań oraz doskonałemu wsparciu
    technicznemu, co potwierdzają liczne pozytywne referencje od
    zadowolonych użytkowników. Obecnie poszukuje do swojego zespołu
    nowych talentów na różne stanowiska, w tym programistów oraz
    specjalistów ds. obsługi klienta i sprzedaży. Dołączając do
    naszego klienta, masz szansę pracować w dynamicznie
    rozwijającej się firmie, która stawia na innowacje i ciągłe
    doskonalenie swoich produktów.

    *****
    ***** Handlowiec - Systemy CRM
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie trwałych
    relacji biznesowych,
    * Przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjacje warunków
    handlowych,
    * Współpraca z zespołem w celu opracowania strategii sprzedażowych
    i identyfikacji nowych możliwości biznesowych.
    * Wdrażanie i konfiguracja oprogramowania

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Przynajmniej 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
    * Umiejętność pracy w zespole oraz doskonałe umiejętności
    komunikacyjne,
    * Samodzielność w działaniu oraz zdolność do podejmowania
    decyzji,
    * Motywacja do osiągania celów sprzedażowych i rozwijania się w
    obszarze handlu,
    * Umiejętność jazdy samochodem oraz gotowość do sporadycznych
    podróży służbowych.

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B2/C1)

    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie oraz możliwość premiowania za
    osiągnięte wyniki,
    * Benefity, takie jak dopłaty do lunchu, darmowa kawa, owoce, darmowy
    karnet sportowy oraz miejsce parkingowe,
    * Możliwość rozwoju zawodowego oraz szkoleń wewnętrznych,
    * Przyjazną atmosferę pracy w dynamicznym zespole,
    * Po udanym wdrożeniu istnieje możliwość pracy hybrydowej lub
    zdalnej.

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2405