  • 1. Data: 2016-05-01 19:10:20
    Temat: Łódź - Zamość którędy
    Od: Olo <j...@w...pl>

    Muszę w przyszły piątek wieczorem lub sobotę rano dostać się z Łodzi do
    Zamościa. Standardowo zawsze jechałem przez Radom, Puławy i Lublin.
    Teraz ponieważ bardzo zależy mi na czasie jazdy (ma być jak najkrótszy)
    poszukuję innej drogi. Sporo osób jedzie autostradą w stronę Warszawy a
    później .... bo chyba przejazd przez miasto to głupi pomysł (jak
    sugeruje część nawigacji), proszę o porady.
    Grześ