PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Londyn => Deputy Head of Software Development <=

  • 1. Data: 2016-07-23 12:55:02
    Temat: Londyn => Deputy Head of Software Development <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, lidera rynku rozwiązań medialnych, poszukujemy
    osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Deputy Head of Software Development
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Stała praca w centrali firmy w Londynie
    * Nadzorowanie projektów prowadzonych w firmie
    * Kontakty biznesowe z klientami firmy
    * Wsparcie zdalne polskiego zespołu IT
    * Rozwiązywanie problemów technicznych

    ***** Od Kandydatów wymagamy:

    * Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (minimum B2)
    * Bardzo dobrej znajomości PHP
    * Komunikatywności
    * Wysokiej kultury osobistej i umiejętności prowadzenia negocjacji
    biznesowych
    * Doświadczenia w zarządzaniu zespołem
    * Doświadczenia w prowadzeniu projektów

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Doświadczenie w branży medialnej
    * Doświadczenie w pracy jako Developer PHP

    ***** Proponujemy:

    * Kontrakt w Wielkiej Brytanii za normalną brytyjską stawkę
    * Atrakcyjne warunki płacowe, uzależnione od doświadczenia
    * Pomoc przy relokacji
    * Możliwość zdalnego przeprowadzenia wstępnych etapów procesu
    rekrutacyjnego

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1607
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=7ce912a1360b8cdc1cd4e231efc1ba3e