  • 1. Data: 2013-02-14 14:51:44
    Temat: Lovtza z sensem
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Nie sądziłem że tak kiedyś napiszę, ale napisał coś co trzyma się
    jakoś kupy i w dodatku się zgadzam.
    Martyrologiczny wizerunek już mnie tylko męczy, ostatnio przy okazji
    wykupienia OC, usłyszałem kolejną wstrząsającą historię od agenta
    o jego znajomym moturzyście...

    A i link, (no dawno nic ze Ścigacza nie było ;-))
    <http://www.scigacz.pl/Motocykle,a,bezpieczenstwo,ja
    k,zniechecic,
    klienta,20242.html>

    <http://goo.gl/A7xV6>

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 2. Data: 2013-02-14 15:39:07
    Temat: Re: Lovtza z sensem
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-02-14 14:51, Użytkownik kakmar napisał:
    > Nie sądziłem że tak kiedyś napiszę, ale napisał coś co trzyma się
    > jakoś kupy i w dodatku się zgadzam.

    Jesteś pewny że to co napisał trzyma się kupy ?
    Bo jak czytam "Gdy 20 lat temu motocykle pojawiały się na
    poważnie na naszych drogach,"
    to dochodzę do wniosku że nie dość że jest młody to jeszcze
    nie dokształcony. Z historii motocyklizmu w polsce pała.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2013-02-15 00:04:12
    Temat: Odp: Lovtza z sensem
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

> [...]
    > to dochodzę do wniosku że nie dość że jest młody to jeszcze
    > nie dokształcony. Z historii motocyklizmu w polsce pała.

    Tak? A ileż to Harley'ów, jeździło po polskich drogach w latach Gomułki i
    Bieruta? Czy masz na myśli te WSKi i SHLki za późnego Gierka? Może i były
    masowe, ale jakoś trudno zaliczyć je do nowatorskiej myśli technologicznej.
    Owszem, może od biedy Junak trzymał poziom, no i przedwojenny Sokół, ale
    nigdy nie dane było polskim motocyklistom dosiadać porządnych motocykli. Te
    prawdziwe, chociaż używane, pojawiły sie w zasięgu średnio zarabiajacego
    Polaka dopiero niedawno. Więc, z tą pałą ostrożnie ;-)

    Pozdrawiam Johnny

  • 4. Data: 2013-02-15 00:42:53
    Temat: Re: Odp: Lovtza z sensem
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-02-15 00:04, Użytkownik Johnny napisał:

> [...]
    > dosiadać porządnych motocykli. Te prawdziwe, chociaż używane, pojawiły
    > sie w zasięgu średnio zarabiajacego Polaka dopiero niedawno. Więc, z tą

    Jasne jak nie Harley nie motor a jeśli już to nie poważny.
    Teraz będę wiedział.
    Ale gdzie wyczytałeś że chodziło tylko o "nowatorską myśl
    techniczną" to nie wiem. Wyjaśnisz ?
    A może jak wyżej, nie nowatorskie to nie motocykle a jeśli
    już to tez nie poważne ? :-)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2013-02-15 08:40:12
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-02-14, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

> [...]
    > techniczną" to nie wiem. Wyjaśnisz ?
    > A może jak wyżej, nie nowatorskie to nie motocykle a jeśli

    Slowa klucz z cytatu "na powaznie".

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2013-02-15 10:02:00
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dosiadać porządnych motocykli. Te prawdziwe, chociaż używane, pojawiły
    > sie w zasięgu średnio zarabiajacego Polaka dopiero niedawno. Więc, z tą

    Matole. 20 lat. Licz koziołku:-)

    --
    Grzybol

  • 7. Data: 2013-02-15 10:32:52
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 14.02.2013 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał/a:

> [...]
    > to dochodzę do wniosku że nie dość że jest młody to jeszcze
    > nie dokształcony. Z historii motocyklizmu w polsce pała.

    Ojtam ojtam, odnosiłem się do utrwalania męczącego stereotypu, jakie
    to niebezpieczne jest bycie motórzystą. A ty rozbierasz na drobne
    i oglądasz pod lupą.

    No i widzę że "historia motocyklizmu" ma większy potencjał na flame'a

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 8. Data: 2013-02-15 11:04:10
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-02-15 08:40, Użytkownik AZ napisał:

    > Slowa klucz z cytatu "na powaznie".

    Na poważnie to było jak ludzie jeździli motorami codziennie
    i prawie cały rok. Dzisiejsza jazda po sprawdzeniu najpierw
    pogody nie jest "na powaznie", i fakt że jak już jednak
    wyjedziesz to robisz to harleyem czy innym sprzętem o
    wartości samochodu tej powagi nie dodaje.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2013-02-15 12:49:11
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    RadoslawF napisał(a):

> [...]
    > wyjedziesz to robisz to harleyem czy innym sprzętem o
    > wartości samochodu tej powagi nie dodaje.

    Amen!
    Spod palców żeś mi to wyjął... :)
    --
    zbigi

  • 10. Data: 2013-02-15 13:56:09
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Johnny" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    > Te prawdziwe, chociaż używane, pojawiły sie w zasięgu średnio
    > zarabiajacego Polaka dopiero niedawno. Więc, z tą pałą ostrożnie ;-)

    Pierdoły wypisujesz oględnie mówiąc.
    Prawdziwek się znalazł....

    --
    Hinek