  • 1. Data: 2020-04-27 15:21:47
    Temat: Lumia 640 dzwonek
    Od: "Kamil" <nospamtlen.pl>

    Witam

    Lumia 640 bardzo cichy dzwonek. Zdjąłem pokrywę, jest głośno. Założyłem,
    znów jest cicho. Przypadkiem zauważyłem, że w identycznym modelu w pokrywie
    jest otwór naprzeciwko głośnika. Wywierciłem więc taki sam otwór w tej
    pierwszej pokrywie. Zastanawiam się o co chodzi. Producent nie mógł raczej
    popełnić takiego błędu. Co w takim razie było źle w przedmiotowym telefonie?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2020-04-27 21:46:10
    Temat: Re: Lumia 640 dzwonek
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-04-27 o 15:21, Kamil pisze:
> [...]
    > otwór w tej pierwszej pokrywie. Zastanawiam się o co chodzi. Producent
    > nie mógł raczej popełnić takiego błędu. Co w takim razie było źle w

    Poszukaj sobie gdzieś takiego samego dzwonka i zainstaluj.Może będzie
    głośny. A tamten wywal.

  • 3. Data: 2020-04-27 22:18:02
    Temat: Re: ?umia 64o dzwoniec
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-04-27 o 22:11, foder todos os devotos pisze:
    > Animatorka wrote....
    >

    > Halo!!!???
    >
    > Co ty za ciemnoty wciskasz!?
    >
    > Przeczytaj tekst (na który odpowiadasz), zrozum i
    > nie piepsz głupot.
    >
    > Mikrogłośnik nie mial otworu aby wypromieniować
    > fale elektroakustyczną na zewnątrz obudowy,
    > bo tył miał fałszywą ścianke/dekiel, bo jakiś
    > wcześniejszy użytkownik założył niewłasciwy!
    >
    > Was w tym neoPRL poprostu bezgranicznie
    > POJEBAŁO!

    To chyba Was bo łaszczycie się na bezużyteczne telefony.

  • 4. Data: 2020-04-28 17:24:16
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

> [...]
    > otwór w tej pierwszej pokrywie. Zastanawiam się o co chodzi. Producent
    > nie mógł raczej popełnić takiego błędu. Co w takim razie było źle w

    Sam sobie odpowiedziałeś - brak otworu. Może KJ przepuściła, może
    trzpień wypadł z formy i nikt nie zauważył... Któż to wie...

    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2020-05-04 23:53:57
    Temat: Re: Re:?umia 64o dzwoniec
    Od: "Kamil" <nospamtlen.pl>

    Użytkownik "foder todos os devotos" napisał:

    > Mikrogłośnik nie mial otworu aby wypromieniować
    > fale elektroakustyczną na zewnątrz obudowy,
    > bo tył miał fałszywą ścianke/dekiel, bo jakiś
    > wcześniejszy użytkownik założył niewłasciwy!

    Masz rację, że pokrywka jest niewłaściwa, bo otworu na lampę też nie było.
    Już jest.

    A inna sprawa to, że w innych telefonach np. Lumia 650, Sony Xperia nie ma
    otworu naprzeciwko głośnika, a dzwonki są głośne. pewnie inaczej jest to
    rozwiązane.

    Pzdr

  • 6. Data: 2020-05-05 04:40:17
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-04-29 o 08:29, Kamil pisze:

    > Nie każdy ma bogatego tatusia, aby płacić tysiąc, lub dwa za
    > przereklamowane telefony. Za niecałe 100 zł mam dobry aparat. Win 10
    > bije na łeb Androida. A podstawowe funkcje czyli rozmowy i sms-y
    > działają doskonale. Jestem bardzo zadowolony z tego telefonu.

    To jaki ten Twój telefon zWin 10??

  • 7. Data: 2020-05-08 06:02:13
    Od: "Kamil" <nospamtlen.pl>

    Użytkownik "Animka" napisała:

    > To jaki ten Twój telefon zWin 10??

    Lumia 650 z Windows 10 mobile.

    Pzdr

  • 8. Data: 2020-05-09 10:17:33
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    https://support.microsoft.com/pl-pl/help/4485197/win
    dows-10-mobile-end-of-support-faq

    -----

  • 9. Data: 2020-05-09 10:19:41
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    "Zakończenie pomocy technicznej oznacza, że nie będzie już aktualizacji produktu i
    zabezpieczeń dla systemu operacyjnego Windows 10
    Mobile.
    Po zakończeniu wsparcia technicznego tworzenie automatycznych lub ręcznych nowych
    kopii zapasowych ustawień i niektórych aplikacji
    będzie możliwe przez 3 miesiące do 10 maja 2020 r."

    -----

  • 10. Data: 2020-05-09 12:01:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 9 May 2020 10:19:41 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > "Zakończenie pomocy technicznej oznacza, że nie będzie już aktualizacji produktu i
    zabezpieczeń dla systemu operacyjnego Windows 10
    > Mobile.

    tyle to olac ... czy jednak nie, bo te zabezpieczenia moga sie okazac
    krytyczne ?

    > Po zakończeniu wsparcia technicznego tworzenie automatycznych lub ręcznych nowych
    kopii zapasowych ustawień i niektórych aplikacji
    > będzie możliwe przez 3 miesiące do 10 maja 2020 r."

    ale z tymi kopiami czy nie przegieli ?
    sprzedawali to jeszcze w 2017 roku.

    Inna sprawa, ze kto tego jeszcze uzywa - swiat sie bardzo szybko
    wycofal, pozytek z tego niewielki, albo i zaden.
    Chocby zaden polski bank tego nie wspiera apką.

    A i Androidy podobnie - jest jakis krotki okres supportu, a potem
    klient nowszego systemu nie dostanie.

    Telefon niby jeszcze dziala, ale problemy sie zaczynaja.
    Swoja droga - jak oni to zrobili ?
    W nowej wersji systemu pojawia sie nowe API, czy przerobione, a
    aplikacje ... potrafia skorzystac ze starego gdy nowego brak,
    czy sa w sklepie dwie wersje ?

    J.