  • 1. Data: 2017-09-18 21:28:42
    Temat: [Lumia735] WindowsPhone 8.1 & MMS
    Od: LinFanQri <x...@g...com>

    Witam.

    Nie mogę/potrafię skonfigurować telefonu do wysyłania odbierania MMS'ow.
    Komuś się udało? Operator to Premium Mobile. SMS z automatyczną
    konfiguracją nie przychodzi. Internet działa bez problemu. O co chodzi?

  • 2. Data: 2017-09-18 23:47:13
    Temat: Re: [Lumia735] WindowsPhone 8.1 & MMS
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-18 o 21:28, LinFanQri pisze:
> [...]
    > Komuś się udało? Operator to Premium Mobile. SMS z automatyczną
    > konfiguracją nie przychodzi. Internet działa bez problemu. O co chodzi?

    https://support.microsoft.com/pl-pl/help/13391/lumia
    -problem-with-sending-or-receiving-multimedia-messag
    es

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2017-09-19 20:01:20
    Od: LinFanQri <x...@g...com>

    W dniu 18.09.2017 o 23:47, RadoslawF pisze:

    > https://support.microsoft.com/pl-pl/help/13391/lumia
    -problem-with-sending-or-receiving-multimedia-messag
    es

    Nic dalej nie jestem :/

    Ustawienia opa to:

    1. Ustawienia opcje Komórkowe + SIM
    a. Ustawienia Karty SIM
    i. Dodaj APN do Internetu
    1. APN: premium.internet
    ii. Dodaj APN do MMS-ów
    1. APN: premium.mms
    2. MMSC URL: http://premium.mms
    3. MMSC port: 8002
    4. Maksymalny rozmiar MMS: 307200
    5. Proxy MMS: 212.2.96.16:8080

    A w Lumia735 mam tylko takie ustawienia:

    APN [premium.mms]
    Nazwa użytkownika
    Hasło
    Typ uwierzytelniania [PAP]
    Bramka WAP (adres url)
    Bramka WAP - port
    MMSC (adres url) [http://premium.mms
    MMSC - port [8002]
    Maksymalny rozmiar MMS'a {mogę wpisać tylko 5 cyfr! :/}
    Typ IP (IPv4; IPv6;IPv4v6)

    Coś źle wpisuję? Żongluję jak się da... i nic :/

  • 4. Data: 2017-09-19 22:00:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 19 Sep 2017 20:01:20 +0200, LinFanQri napisał(a):
> [...]
    > 3. MMSC port: 8002
    > 4. Maksymalny rozmiar MMS: 307200
    > 5. Proxy MMS: 212.2.96.16:8080
    >
    > A w Lumia735 mam tylko takie ustawienia:
    >
    > APN [premium.mms]
    > Nazwa użytkownika
    > Hasło
    > Typ uwierzytelniania [PAP]
    > Bramka WAP (adres url)
    > Bramka WAP - port
    > MMSC (adres url) [http://premium.mms
    > MMSC - port [8002]
    > Maksymalny rozmiar MMS'a {mogę wpisać tylko 5 cyfr! :/}
    > Typ IP (IPv4; IPv6;IPv4v6)
    >
    > Coś źle wpisuję? Żongluję jak się da... i nic :/

    Tak na pierwszy rzut oka ... brakuje proxy MMS.

    Tu nie ma
    https://support.microsoft.com/pl-pl/help/10652/windo
    ws-phone-cellular-and-sim-settings

    a tu jest
    https://support.microsoft.com/pl-pl/help/10744/windo
    ws-10-mobile-cellular-sim-settings

    Upgrade ?

  • 5. Data: 2017-09-20 11:26:24
    Od: Piotr Karocki <p...@i...org>

    LinFanQri <x...@g...com> wrote:
    > MMSC (adres url) [http://premium.mms
    Na pewno poprawny adres?
    DNS nie zna takiego adresu jak premium.mms - takowe cos nie wystepuje w
    MiedzySieci.

  • 6. Data: 2017-09-20 12:47:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Karocki" napisał w wiadomości grup
    .168...
    LinFanQri <x...@g...com> wrote:
    > Na pewno poprawny adres?
    >DNS nie zna takiego adresu jak premium.mms - takowe cos nie wystepuje
    >MiedzySieci.

    Bo nie musi - zauwaz, ze to jest po polaczeniu przez siec PM.
    Oni to moga rozwinac, nawet jesli reszta swiata nie zna.

    A moze to robi wskazane Proxy MMS: 212.2.96.16:8080

    LinFan - sprobuj wpisac to proxy w pola "bramka wap"/"port wap".

    J.

  • 7. Data: 2017-09-20 20:06:04
    Od: LinFanQri <x...@g...com>

    Zrobiłem upgrade do WP 10... i MMS'y działają. Średnio mi się to podoba
    bo telefon ewidentnie 'sprawniej' działał na WP 8.... no cóż :/

    Dzięki za podpowiedź!

    P.S.
    Generalnie jestem mało wymagającym użytkownikiem ale zaraz córka ma
    przyjść na świat i trochę głupio Babci sms zamiast mms wysłać ;)

  • 8. Data: 2017-09-21 10:38:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LinFanQri" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    >Zrobiłem upgrade do WP 10... i MMS'y działają. Średnio mi się to
    >podoba bo telefon ewidentnie 'sprawniej' działał na WP 8.... no cóż
    >:/

    Alternatywnei mozna bylo zmienic operatora :-)

    >Generalnie jestem mało wymagającym użytkownikiem ale zaraz córka ma
    >przyjść na świat i trochę głupio Babci sms zamiast mms wysłać ;)

    A myslisz, ze Babcia ma MMS dobrze skonfigurowane ? :-)

    J.

  • 9. Data: 2017-09-24 08:07:14
    Od: LinFanQri <x...@g...com>

    W dniu 21.09.2017 o 10:38, J.F. pisze:

    > Alternatywnei mozna bylo zmienic operatora :-)

    Telefon z brandem Play... pamiętam, że już wtedy były problemy z MMS'ami :|

    > A myslisz, ze Babcia ma MMS dobrze skonfigurowane ? :-)

    :)