  • 1. Data: 2015-03-19 11:49:02
    Temat: Lumix fz200 zatrzymane w kadrze
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Testowałem ostatnio ten aparat w sklepie i zauważyłem ciekawa (być może
    nawet powszechna, nie znam się) rzecz. Aparat od czasu do czasu na chwile to
    co pokazuje w wizjerze. Tzn. powiedzmy zoomowalem na jakiś obiekt, a gdy
    ktoś przechodził między mną a obiektem to pojawiał się w wizjerze nagle, w
    połowie ekranu, przez krótka chwile nie był zatem pokazywany rzeczywisty
    widok.

    Co to kurde jest?

  • 2. Data: 2015-03-19 16:04:57
    Temat: Re: Lumix fz200 zatrzymane w kadrze
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 19 Mar 2015, Ghost wrote:

> [...]
    > ekranu, przez krótka chwile nie był zatem pokazywany rzeczywisty widok.

    Opóźnienie wyświetlania LCD/EVF.
    Owszem, powszechne.
    I w części aparatów (co najmniej) jest zależne od warunków
    oświetleniowych, znaczy im ciemniej tym bardziej rośnie.
    Aparat "zbiera" dość światła, aby pokazać coś na ekranie,
    również w warunkach kiedy do zrobienia zjęcia potrzebne jest
    naświetlanie o czasach "sekundowych".

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2015-03-19 16:29:44
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości grup
    .

> [...]
    > Aparat "zbiera" dość światła, aby pokazać coś na ekranie,
    >również w warunkach kiedy do zrobienia zjęcia potrzebne jest

    To nie to. Było jasno (sklep saturn) i aparat prawie cały czas pokazywał
    "ciągle", tylko właśnie to wejście w kadr robiło takie cyrki.

  • 4. Data: 2015-03-25 00:05:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 19 Mar 2015, Ghost wrote:

    > To nie to. Było jasno (sklep saturn) i aparat prawie cały czas pokazywał
    > "ciągle", tylko właśnie to wejście w kadr robiło takie cyrki.

    Hm... to nie wiem, IMVHO słusznie pytasz, jak komu innemu wyjdzie
    (w tym samym modelu) podobnie, to wnioskiem będzie że działa
    jakiś "ulepszacz" :) (i głupieje przy "skoku w kadrze").

    pzdr. Gotfryd