    From: falco <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Lwy Rycerskości
    Date: Sun, 12 Dec 2010 10:54:13 +0100

    Siema,

    pozwalam sobie przekopiować list Czarka z naszego Forum Trampkarzy,
    myślę, że to szlachetna idea godna nagrodzenia, więc warto na chłopaków
    (Grupa R2) głosować.
    Ja już "kliknąłem" (można 1 raz dziennie). ;)

    Kopia listu Czarka:

    "Lwy Rycerskości czyli słówko o ratownikach na motocyklach.

    http://lew-rycerskosci.wprost.pl/

    Jednymi z nominowanych jest motocyklowa grupa ratunkowa R2.
    Myślę, ze kilka osób stąd kojarzy ich obecność na niektórych imprezach
    motocyklowych, gdzie wielokrotnie udzielali instruktażu pierwszej pomocy.
    Chciałbym Was namówić na głosowanie właśnie na R2, żeby chłopaki
    wiedzieli, że ich praca jest doceniana.
    Osobiście nie znam ich, temat pozwoliłem sobie przerzucić z innego forum
    licząc że Szanowne Grono naszych Forumowiczów jak zwykle odpowiednio
    zareaguje.
    Pozdrawiam, Czarek."

    Pomożecie??? POMOŻEMY!!! ;)

    --