    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet,pl.misc.elektronika
    Subject: M.2 NVMe na Asusie Z97M-PLUS
    Date: Sat, 9 Mar 2019 16:32:49 -0600

    Mam składaka w domu na Asusie Z97M-PLUS...

    Padł mi właśnie HDD mechaniczny 2T i jest klops...
    Utraciłem sporo fotek z nart, filmów z nurkowania - no trudno.
    Trzeba będzie się "poświęcić" i pojechać w te miejsca jeszcze raz :-)

    No ale nie o tym chciałem napisać - chcę kupić nowy HDD.
    I zauważyłem właśnie, że moja płyta ma port M.2
    Czy ktoś się orientuje czy wspiera to NVMe czy tylko zwykłe SSD?

    Opis płyty głównej tak wygląda:

    Speed up your system with M.2
    With two native PCI Express 2.0 bandwidth, M.2 supports up to 10Gbit/s
    data-transfer speeds. It is the perfect choice for an operating system
    drive, making your whole PC work that much faster. It supports IntelR Rapid
    Storage Technology to ensure even faster access to data, refresh
    applications automatically and awake from sleep in just seconds!*

    *Refer to model specifications for IntelR Rapid Storage Technology support

    Link do website z moją płytą główną do wgłądu tutaj:
    https://www.asus.com/us/Motherboards/Z97MPLUS/

    Chciałbym kupić to:
    Samsung 970 EVO+ 500GB V-NAND M.2 2280 PCIe NVMe 3.0 x4 Internal Solid State
    Drive
    Za $118.51 USD.

    I nie wiem czy to pójdzie w mojej płycie pełną parą czy tylko na pół
    gwizdka.