  • 31. Data: 2019-03-13 19:36:17
    Temat: Re: M.2 NVMe na Asusie Z97M-PLUS
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 11/03/2019 09:11 PM, Jacek Maciejewski wrote:

    > Że co proszę? Chyba się nie zastanowiłeś ani chwili. IMO każdy wiatrak z
    > jednej strony wciąga a z drugiej wydmuchuje. Sam natomiast zasilacz ani
    > wciaga ani wydmuchuje ;)

    No dobra, masz racje, chyba, a moj komp jest prawdopodobnie troche innny.
    Mma 5 wiatrakow w zasilaczu w ciaga powietrze do srodka pozostale wydmuchuja.

    > Lubisz sobie pożartować. Porównaj sobie jakieś dane dot. głośności
    > pompek czy wiatraków. Jeśli nawet pompka typowo okaże się cichsza, to
    > doprawdy niewiele. Czy hałas ma 5 czy 10 dB nie ma znaczenia bo głośniej
    > oddychasz.

    Jak wyzej, 5 wiatrakow i chlodzenie wodne a kompa po prostu nie slychac,
    wiec nie mam do czego porywnywac. Na poczatku pochodzil troche z
    oryginalnym intelowskim witrakiem na procesorze, ale tez nie pamietam zeby
    cos bylo slychac. Dokladnie nie pamietam, to juz tyle lat.

  • 32. Data: 2019-03-13 19:51:22
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 13 Mar 2019 18:36:17 +0000, 2late napisał(a):

> [...]
    > oryginalnym intelowskim witrakiem na procesorze, ale tez nie pamietam zeby
    > cos bylo slychac. Dokladnie nie pamietam, to juz tyle lat.

    Ktoś mu wierzy że nic nie słychać? :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 33. Data: 2019-03-13 20:21:04
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 13/03/2019 06:51 PM, Jacek Maciejewski wrote:

    > Ktoś mu wierzy że nic nie słychać? :)

    Jaka masz obudowe?

  • 34. Data: 2019-03-13 20:47:03
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 13 Mar 2019 19:21:04 +0000, 2late napisał(a):

    > Jaka masz obudowe?

    Widać na zdjęciu. Mini, producenta nie znam.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 35. Data: 2019-03-13 22:43:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Olaf Frikiov Skiorvensen" v...@4...com

    > Powinno się dać odczytać z parametrów
    > SMART, np za pomocą CrystalDiskInfo

    Daje się. I słychać, gdy t. dysk przekracza wyznaczone
    granice. (CrystalDiskInfo dźwięczy/ćwierka)

    --

  • 36. Data: 2019-03-14 03:04:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> wrote in message

    > Ktoś mu wierzy że nic nie słychać? :)

    Ja mu wierzę - ma w domu duży hałas to wiatraków nie słychać.
    Może mieszka przy zajezdni tramwajowej, albo przy lotnisku? ;-)