  • 1. Data: 2017-05-12 23:52:11
    Temat: MFT - drogi system
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam
    Kolejny dowod na potwierdzenie ze m4/43 jest drogie:
    http://allegro.pl/panasonic-lumix-dmc-gm1-dmc-gm5-ba
    teria-akumulator-i657
    0358186.html
    --
    TA

  • 2. Data: 2017-05-13 00:25:27
    Temat: Re: MFT - drogi system
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl>

    W dniu piątek, 12 maja 2017 23:52:12 UTC+2 użytkownik
    T...@s...in.the.world napisał:
    > Witam
    > Kolejny dowod na potwierdzenie ze m4/43 jest drogie:

    Każda nowinka kosztuje. Dodatkowo sądzę że tu zachodzi proceder łowienia jeleni na
    rykowisku.
    Pozdrawiam Marcin

  • 3. Data: 2017-05-14 02:04:46
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 5/12/2017 11:52 PM, T...@s...in.the.world wrote:
    > Witam
    > Kolejny dowod na potwierdzenie ze m4/43 jest drogie:
    > http://allegro.pl/panasonic-lumix-dmc-gm1-dmc-gm5-ba
    teria-akumulator-i657
    > 0358186.html

    Specjalnie wybrałeś najdroższą ofertę? Te zamienniki chodzą po kilka
    dych. Wrzuć już na luz z tą swoją niechęcią do systemu MFT.

  • 4. Data: 2017-05-15 02:39:34
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <of86uv$rf1$1@node1.news.atman.pl>,
    Uncle Pete <4...@g...com> wrote:

    > Specjalnie wybrałeś najdroższą ofertę? Te zamienniki chodzą po kilka
    > dych. Wrzuć już na luz z tą swoją niechęcią do systemu MFT.

    :-)
    No, dobra. Mylalem ze jakis przynajmniej miniflejm z tego wyjdzie.
    A co do tej oferty to chyba im sie przecinek przesunal.
    --
    TA

  • 5. Data: 2017-05-15 10:31:14
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2017-05-12 23:52, T...@s...in.the.world wrote:
    > Witam
    > Kolejny dowod na potwierdzenie ze m4/43 jest drogie:
    > http://allegro.pl/panasonic-lumix-dmc-gm1-dmc-gm5-ba
    teria-akumulator-i657
    > 0358186.html

    Que? toz oryginal panasonica kosztuje okolo 280 PLN. I to raczej typowy
    rzad wielkosci cen za oryginalne akumulatory do wiekszosci sprzetu.

    Dobry zamiennik Hahnela kupilem za 80 PLN.

    --

    memento lorem ipsum

  • 6. Data: 2017-05-15 22:08:25
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2017-05-15 o 10:31, elmer radi radisson pisze:
    [...]
    > Que? toz oryginal panasonica kosztuje okolo 280 PLN. I to raczej typowy
    > rzad wielkosci cen za oryginalne akumulatory do wiekszosci sprzetu.
    >
    > Dobry zamiennik Hahnela kupilem za 80 PLN.

    Kupiłem Hahnela do K5-II. 1/3 ceny i 1/3 pojemności oryginału. Niestety,
    masz za co płacisz.

    P.P.

    --
    Be kind whenever possible, it is always possible.
    Dalai Lama

  • 7. Data: 2017-05-15 22:38:38
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Kupiłem Hahnela do K5-II. 1/3 ceny i 1/3 pojemności oryginału. Niestety,
    > masz za co płacisz.

    Miałeś pecha. Wszystkie kupowane przeze mnie zamienniki - nie najtańsze,
    ale nie udające markowe, jak Hanhel czy Hama, miały pojemność tylko
    nieznacznie mniejszą od oryginałów. Góra ze 20% tak na oko. Hanhel do
    Canona S90 zresztą też. Kupiony z 5 lat temu, nadal działa.

  • 8. Data: 2017-05-16 10:23:21
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2017-05-15 22:38, Uncle Pete wrote:

> [...]
    > nieznacznie mniejszą od oryginałów. Góra ze 20% tak na oko. Hanhel do
    > Canona S90 zresztą też. Kupiony z 5 lat temu, nadal działa.

    +1 - Hahnel do S90, BP511 i do GM1 - wszystkie dzialaja bez zarzutu.
    Phottixa tez moge polecic, Hama BP511 chyba z 5 letnia gwarancja (!) tez
    swietnie.

    --

    memento lorem ipsum

  • 9. Data: 2017-05-16 14:32:02
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Znalazlem kolejny absurd cenowy.
    http://allegro.pl/pokrowiec-przeciwdeszczowy-do-bezl
    usterkowcow-i55195014
    92.html
    Dziwne, wyglada jak zwyky worek foliowy. 29zl???
    --
    TA

  • 10. Data: 2017-05-16 15:56:19
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2017-05-16 14:32, T...@s...in.the.world wrote:

    > http://allegro.pl/pokrowiec-przeciwdeszczowy-do-bezl
    usterkowcow-i55195014
    > 92.html

    Chcialem sie tylko upewnic czy to aby dalej napewno dyskusja o MFT?

    --

    memento lorem ipsum