  • 1. Data: 2014-08-16 13:46:10
    Temat: MMS -podstawowe pytanie
    Od: "Mania" <...@n...com.pl>

    Proszę o pomoc.
    Co należy zrobić żeby na komórce Nokia E51,
    na kartę w Orange, móc odbierać i wysyłać
    MMSy?
    Potrzebna jest mi instrukcja dla nowicjuszki.

    Pozdrawiam
    Mania

  • 2. Data: 2014-08-16 14:09:20
    Temat: Re: MMS -podstawowe pytanie
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-16 13:46, Mania pisze:
> [...]
    > na kartę w Orange, móc odbierać i wysyłać
    > MMSy?
    > Potrzebna jest mi instrukcja dla nowicjuszki.

    Włączyć transfer danych, i skonfigurować wg. instrukcji znajdującej się
    na www.orange.pl.

    http://ustaw.orange.pl/manual.aspx

    Tak właściwie to po włożeniu karty i włączeniu telefonu, od Orange
    powinien przyjść SMS konfiguracyjny. Wystarczy kliknąć "instaluj".

  • 3. Data: 2014-08-16 14:24:30
    Od: "Mania" <...@n...com.pl>

    > http://ustaw.orange.pl/manual.aspx
    Bardzo dziękuję.

    > Tak właściwie to po włożeniu karty i włączeniu telefonu, od Orange
    > powinien przyjść SMS konfiguracyjny. Wystarczy kliknąć "instaluj".
    Pewnie kiedyś przyszedł, ale wtedy mnie to nie interesowało.

    Pozdrawiam
    Mania

  • 4. Data: 2014-08-16 14:42:16
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <g...@k...eu>

    > Proszę o pomoc.

    Proszę.
    http://www.orange.pl/esupport_b2c_tech_help.phtml?se
    lectedProducer=Nokia&selectedTerminal=Nokia%20E51&te
    rminalChosen=true

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 5. Data: 2014-08-16 15:02:28
    Od: "Mania" <...@n...com.pl>

    > Proszę.
    > http://www.orange.pl/esupport_b2c_tech_help.phtml?se
    lectedProducer=Nokia&selectedTerminal=Nokia%20E51&te
    rminalChosen=true

    Bardzo dziękuję. Już działa. Nawet wideo. Z tym,
    że nie pozwala wysyłać filmików większych nich 300 kB
    i nie wiem czy i jak można by ten limit chociaż trochę
    zwiększyć. To samo dotyczy zdjęć, ale tam chyba limit
    już jest większy.

    Pozdrawiam
    Mania

  • 6. Data: 2014-08-16 18:46:13
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 16 Aug 2014 15:02:28 +0200, "Mania" <...@n...com.pl> wrote:
    > Bardzo dziękuję. Już działa. Nawet wideo. Z tym,
    > że nie pozwala wysyłać filmików większych nich 300 kB
    > i nie wiem czy i jak można by ten limit chociaż trochę
    > zwiększyć. To samo dotyczy zdjęć, ale tam chyba limit

    300kB to limit mms.

    --
    Marek

  • 7. Data: 2014-08-16 19:23:22
    Od: "Mania" <...@n...com.pl>

    > 300kB to limit mms.

    Niezupełnie. Udało mi się wysłać, a z drugiej strony
    udało się odebrać, zdjęcie (jpg) wielkości 485 kB.
    Limit 300 kB dotyczy prawdopodobnie filmów,
    ale nie MMSów w ogóle.

    Pozdrawiam
    Mania

  • 8. Data: 2014-08-17 08:46:47
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2014-08-16 o 19:23, Mania pisze:

> [...]
    > udało się odebrać, zdjęcie (jpg) wielkości 485 kB.
    > Limit 300 kB dotyczy prawdopodobnie filmów,

    Limit MMS to maksymalnie 300 kB, jest to ograniczone przez operatorów i
    chyba przyjęte jako standard - nie znalazłem operatora w PL
    pozwalającego na przesłanie większej ilości danych - może ktoś lepiej
    szukał?
    Pozdrawiam Dan.

  • 9. Data: 2014-08-17 10:13:32
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-17 08:46, DanW pisze:

> [...]
    > i chyba przyjęte jako standard - nie znalazłem operatora w PL
    > pozwalającego na przesłanie większej ilości danych - może ktoś lepiej

    Ale w opcjach telefonu dotyczących wysyłania wiadomości idzie zwiększyć
    ten limit. Czy to jednak fizycznie zwiększy ów limit to już nie
    wiadomo.. Ale np. przy wiadomościach SMS nie ma w telefonach opcji
    ustawianie limitu.

  • 10. Data: 2014-08-17 10:52:11
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2014-08-17 o 10:13, Trybun pisze:

> [...]
    > ten limit. Czy to jednak fizycznie zwiększy ów limit to już nie
    > wiadomo.. Ale np. przy wiadomościach SMS nie ma w telefonach opcji
    SMS to inna bajka nie wykorzystująca GPRS więc nie ma co włączać do
    dyskusji, MMS pomimo ustawień jest ograniczony przynajmniej przez PLAY,
    PLUS, ORANGE, T-MOBILE