  • 1. Data: 2018-07-20 09:07:44
    Temat: MMSy w dwuSIMowcach
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    Czy i w Waszych telefonach dualsim nie idzie skonfigurować punktów
    dostępu  - "Internet" i "MMS" indywidualnie dla każdej karty? W moim
    telefonie z trochę starszą wersją Andka można to zrobić, w wersji 7.0 - nie.

  • 2. Data: 2018-07-20 21:25:03
    Temat: Re: MMSy w dwuSIMowcach
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 20 Jul 2018 09:07:44 +0200, Trybun <c...@j...ru> wrote:

    >Czy i w Waszych telefonach dualsim nie idzie skonfigurować punktów
    >dostępu  - "Internet" i "MMS" indywidualnie dla każdej karty? W moim
    >telefonie z trochę starszą wersją Andka można to zrobić, w wersji 7.0 - nie.

    Lenovo Moto G5 Android 7.0 - nie ma z tym problemu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2018-07-21 11:42:37
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-07-20 o 21:25, j...@i...pl pisze:

    > Lenovo Moto G5 Android 7.0 - nie ma z tym problemu.

    U mnie w duecie Virgin Mobile + Play, też nie ma problemu. Te
    przypuszczalnie pojawiłyby się gdyby w telefonie były karty innych
    operatorów.

    Dziwne jest to dlaczego gdy wpiszę ręcznie dane dla VM to automatycznie
    zmieniają zapisy dla Play. Także dlaczego dla każdej karty są po dwa
    punkty dostępu dotyczące MMSów.

  • 4. Data: 2018-07-21 14:47:42
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 21 Jul 2018 11:42:37 +0200, Trybun <c...@j...ru> wrote:

    >U mnie w duecie Virgin Mobile + Play, też nie ma problemu. Te
    >przypuszczalnie pojawiłyby się gdyby w telefonie były karty innych
    >operatorów.

    U mnie jest VM i Orange.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2018-07-22 09:14:23
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-07-21 o 14:47, j...@i...pl pisze:

    > U mnie jest VM i Orange.

    To pewnie i u mnie by zadziałało. Pytanie jednak nie dotyczy sprawności
    a detali dotyczących konfiguracji punktów dostępu. Bo w nowym telefonie
    wygląda to inaczej niż w starym. W sumie dwie wątpliwości - czy w każdym
    nowym telefonie dualsim są po dwa punkty dostępu MMS na każdą kartę, i
    czy ręczne wpisywanie konfiguracji dla takiego punktu automatycznie
    wprowadza te dane i dla drugiej karty?  Np wprowadziłem ręcznie
    parametry MMS w jednym wpisie dla karty VM, przełączam patrzę w SIM Play
    a tam już nie stoi w obydwu wpisach "Play MMS", a jeden wpis brzmi -
    Virgin Mobile MMS.  Pytanie zasadnicze - jest to jakiś odosobniony
    wybryk producenta mojego telefonu, jakaś jego wada, czy w nowszych
    wersjach Andka jest to już normą i wszystkie tak mają skonstruowane
    punkty dostępu?

  • 6. Data: 2018-07-22 11:41:34
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-07-22 o 09:14, Trybun pisze:

> [...]
    > wybryk producenta mojego telefonu, jakaś jego wada, czy w nowszych
    > wersjach Andka jest to już normą i wszystkie tak mają skonstruowane

    Virgin to Play.
    Zadzwoń do Virgin, żeby Ci przesłali na telefon automatyczne ustawienia
    na jedną i na drugą kartę, czyli na 2 numery telefonów.
    Jak karty nie na abonament to mmm-sy sa platne. Musisz mieć pieniądze na
    koncie Virgin jak wysyłasz mmm-sa.

  • 7. Data: 2018-07-22 14:40:42
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-07-22 o 11:41, Animka pisze:

> [...]
    > ustawienia na jedną i na drugą kartę, czyli na 2 numery telefonów.
    > Jak karty nie na abonament to mmm-sy sa platne. Musisz mieć pieniądze

    Teza o tym że firma VM potrafi lepiej skonfigurować mi mój telefon ode
    mnie jest błędna, albo co najmniej wątpliwa.

    Prośba o ile masz telefon dualsim z Andkiem co najmniej 7.0. o rzut oka
    na parametry "punktów dostępu" dla poszczególnych kart.

  • 8. Data: 2018-07-23 01:52:40
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-07-22 o 14:40, Trybun pisze:

> [...]
    >
    > Prośba o ile masz telefon dualsim z Andkiem co najmniej 7.0. o rzut oka
    > na parametry "punktów dostępu" dla poszczególnych kart.

    Virgin Mobile to operator telefoniczny działający w Polsce od 2012 r.
    Firm ta funkcjonuje, opierając się na infrastrukturze T-Mobile i Play.
    Świadczy ona usługi tylko na zasadach prepaid, czyli na kartę, oferując
    przy tym dużą ilość pakietów. Jak prawidłowo przeprowadzić konfigurację
    MMS i Internetu w Virgin Mobile?

    Virgin Mobile Polska jest jedną z 300 firm należących do Virgin Group,
    której twórcą jest brytyjski przedsiębiorca Richard Branson. Obecnie ten
    operator ma około 20 milionów użytkowników w 9 krajach na świecie.
    Na co możemy liczyć w Virgin Mobile?

    W sieci Virgin Mobile możemy kupić starter już za 5 zł z okresem
    ważności 30 dni. W ofercie na kartę możemy otrzymać kartę SIM, szybki
    transfer danych LTE, SMS-y i darmowe minuty:

    W pakiecie #FREEMIUM za 5 zł otrzymamy 300 MB Internetu 4G LTE, 30
    minut do wszystkich i 30 SMS-ów.
    W pakiecie #PEŁENLUZ za 19 zł możemy liczyć na 2 GB Internetu 4G
    LTE, SMS-y bez limitu, 100 minut do wszystkich i bez limitu minuty do
    sieci Virgin i Play.
    W promocyjnym pakiecie #BEZLIMITU za 29 zł otrzymamy 5 GB Internetu
    4G LTE, SMS-y, minuty do wszystkich sieci, w tym także do Virgin i Play
    bez limitu.
    W pakiecie #DLAMNIESUPER za 59 zł możemy liczyć na 10 GB Internetu
    4G LTE, a do tego otrzymamy nieograniczoną ilość SMS-ów i minuty do
    wszystkich sieci.

    Pakiety mają miesięczną ważność i są samoodnawialne, a każde doładowanie
    od 5 zł przedłuża ważność konta o 365 dni.
    SMS konfiguracyjny

    Dla większości telefonów w sieci Virgin możliwe jest uzyskanie danych
    konfiguracyjnych za pomocą bezpłatnej wiadomości SMS. By je otrzymać,
    wystarczy na numer 9999 wysłać SMS o treści:

    Virgin - by otrzymać wszystkie ustawienia;
    Virgin mms - by otrzymać ustawienia MMS;
    Virgin internet - by otrzymać ustawienia internetowe.

    Ręczna konfiguracja

    W przypadku, gdy zdecydujemy się na ręczną konfigurację telefonu, musimy
    wpisać parametry odpowiednie dla sieci Virgin.

    1. Konfiguracja MMS

    Punkt dostępu (APN): mms
    Uwierzytelnianie: brak
    Nazwa użytkownika: brak
    Hasło: brak
    Strona główna: http://mmsc.net.pl/mms/wapenc
    Adres serwera proxy: 10.10.25.5
    Port: 8080

    2. Konfiguracja WAP

    Punkt dostępu (apn): wap
    Uwierzytelnianie: brak
    Nazwa użytkownika: brak
    Hasło: brak
    Strona główna: http://wap.virginmobilepl.com
    Adres serwera proxy: 10.10.25.5
    Port: 8080

    3. Konfiguracja Internetu

    Punkt dostępu (APN): internet
    Numer dostępowy: *99# - w przypadku telefonów wymagających numeru
    Nazwa użytkownika: brak
    Hasło: brak
    Dns: dynamiczny

    Chcąc aktywować starter firmy Virgin, należy wykonać pierwsze połączenie
    wychodzące z nowej karty SIM. Kartę można aktywować poprzez doładowanie
    konta, użycie kodu USSD lub przez transmisję danych.

    źródło:
    https://www.comperia.pl/telekomunikacja/28968-konfig
    uracja-mms-i-internetu-w-virgin-mobile.html

    --
    animka

  • 9. Data: 2018-07-23 08:47:12
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-07-23 o 01:52, Animka pisze:

> [...]
    >

    > źródło:
    > https://www.comperia.pl/telekomunikacja/28968-konfig
    uracja-mms-i-internetu-w-virgin-mobile.html

    Przecie te dane są na karcie SIM, wystarczy włożyć do telefonu i nic nie
    trzeba ustawiać.

  • 10. Data: 2018-07-23 12:13:10
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-07-23 o 08:47, Trybun pisze:

    uracja-mms-i-internetu-w-virgin-mobile.html

    > Przecie te dane są na karcie SIM, wystarczy włożyć do telefonu i nic nie
    > trzeba ustawiać.

    To po co chcesz jeszcze ręcznie konfigurować>
    Ja dla sprawdzenia wysłalam wczoraj bezpłatnego sms-a, zeby przysłali
    ustawienia na internet i mms. Przysłali, zainstalowałam i wszystko jest
    jak było. Trzeba ufać ustawieniom przyslanym na telefon, a nie samemu
    sie głowic i głowić.

    --
    animka