  • 1. Data: 2009-07-24 14:02:50
    Temat: MOTO GP
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    http://www.justin.tv/freddy499/old

    Pod tym adresem leci striming - w koncu znalazlem:) - wlasnie skonczyl sie
    trening

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 2. Data: 2009-07-24 15:43:01
    Temat: Re: MOTO GP
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    EloU!
    Karambol wrote:
    > http://www.justin.tv/freddy499/old
    >
    > Pod tym adresem leci striming - w koncu znalazlem:) - wlasnie skonczyl sie
    > trening

    Sie zatyka sie nieco. Jaki masz "obiecany" download na łączu?

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 & 660
    znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona

  • 3. Data: 2009-07-26 20:00:54
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Karambol pisze:
    > http://www.justin.tv/freddy499/old
    >
    > Pod tym adresem leci striming - w koncu znalazlem:) - wlasnie skonczyl sie
    > trening

    Dawno nie ogladalem na zywo ale to dzisiejsze to cud-miod-malina. Dzialo
    sie, co Panowie?:) Ktos kto obstawil u bukmachera pierwsza trojke cyba
    do konca zycia do roboty isc nie musi:)

    --
    Qlfon, Kraków

  • 4. Data: 2009-07-27 08:55:26
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Qlfon" napisał w wiadomości

    > Dawno nie ogladalem na zywo ale to dzisiejsze to cud-miod-malina.
    > Dzialo sie, co Panowie?:) Ktos kto obstawil u bukmachera pierwsza
    > trojke cyba do konca zycia do roboty isc nie musi:)

    Hazardzista jeden się znalazł!

    BTW czy w PL da się już takie egzotyzmy obstawiać jak GP w Donington?

    aha, jakby ktoś chciał powtórkę obejrzeć, to w tym sezonie BBC
    udostępnia to na swoim iPlayerze. Można to obejrzeć dziś, albo do
    tygodnia po emisji czyli do przyszłej niedzieli.
    http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/motorsport/motorbike
    s/4805050.stm

    Link bezpośredni do materiału w świetnej jakości:
    http://www.bbc.co.uk/iplayer/episode/b00lw655/MotoGP
    _2009_26_07_2009/

    --
    Jasio
    vx etz

  • 5. Data: 2009-07-27 09:26:49
    Od: gonzik <b...@y...com>

    On 27 Lip, 10:55, "Jasio" <b...@g...pl> wrote:

    > Link bezpośredni do materiału w świetnej
    jakości:http://www.bbc.co.uk/iplayer/episode/b00lw65
    5/MotoGP_2009_26_07_2009/

    Siema,

    Jak to zrobiles z Polski? Tam jest komunikat ze tylko w UKeju mozesz
    to ogladac.

    Pozdro,
    Gonzik.

  • 6. Data: 2009-07-27 17:11:13
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "gonzik" napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    On 27 Lip, 10:55, "Jasio" wrote:

> [...]
    5/MotoGP_2009_26_07_2009/

    Siema,

    Jak to zrobiles z Polski? Tam jest komunikat ze tylko w UKeju mozesz

    *** To sorrygregory, ale ja z UKeju klikam.

    Jak tak, to niech mi ktoś powie jak to ściągnąć, to już ja to wrzucę
    na jakąś wrzutę czy inny tam serwer.
    Przy czym mam takiego diwajsa w firefoxie - jakąś wtyczkę z
    realplayera, ale na tej stronie nie działa.
    W IE też działa - ale również nie na tej stronie.

    Godzina i trzydzieści minut materiału w naprawdę świetnej jakości -
    grupo pomóż pomóc grupie!

    --
    Jasio
    vx etz