  • 11. Data: 2007-02-09 01:07:10
    Temat: Re: MPLS w TK zrobi Computerland
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Thu, 08 Feb 2007 23:56:19 +0100, Maciej Bebenek wrote:

    > Zależy jeszcze co sobą reprezentuje i co miałby robić. Jeżeli z
    > umiejętności i CV posiada jedynie wysokie mniemanie o sobie, to
    > powinien się bardzo cieszyć

    coz, pewnie i masz racje, a w sumie to wszystko jest kwestia wzajemnego
    akceptowania ustalonych warunkow. jesli stronom to odpowiada to
    ich sprawa, aczkolwiek troche irytuja mnie placze duzych firm na lamach
    prasy jak to nie mozna znalezc odpowiednich ludzi
    ludzie odpowiedni sa, tyle ze nie akceptuja proponowanych im warunkow

    > DO czasu, futszaK, do czasu. Pamiętasz swoje płacze sprzed kilku lat?

    ktore placze ?

    ....chociaz w sumie masz racje.... jak w ciagu kilku lat nie dociagne do
    10k/mies to bede bardzo niezadowolony :/

    --
    futszaK
    0601061867

  • 12. Data: 2007-02-09 06:49:43
    Od: "morion" <m...@w...pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    > ostatnio jeden ze znajomych dostal propozycje "pracy" w pewnym duzym
    > portalu ktorego nazwy taktownie nie wymienie, zaproponowali mu 2.5k brutto
    > po okresie probnym co netto nawet nie wynosi 2k :(
    >
    > jak slysze o takich zarobkach W MIASTACH to wole siedziec na tym swoim
    > zadupiu, kleic urynaneta na sprzecie marki "tanszego nie bylo" i
    > utrzymywac dzieki temu w miare sensowny poziom zycia

    no to witaj w realu ;)
    ja pracuję "w mieście pow 100k mieszkańców" jako specjalista (nie
    informatyk) w firmie uwazanej za "najlepiej płacącą" z dużych firm... i 2.5k
    brutto na stażu to tylko w kwestii marzeń, powiem więcej 2k też w kwestii
    marzeń ;) wiem że nie ma to pełnego odniesienia do dużych miast kalibru
    w-wy, poznania czy krakowa... dlatego niestety trzeba robić bokami ;)

  • 13. Data: 2007-02-09 08:08:44
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "morion" <m...@w...pl> writes:

> [...]
    > marzeń ;) wiem że nie ma to pełnego odniesienia do dużych miast kalibru
    > w-wy, poznania czy krakowa... dlatego niestety trzeba robić bokami ;)

    Ale to są głównie legendy jakieś. W Warszawie wcale nie zarabia się
    jakoś mnóstwo bardzo więcej. Ludzie się nasłuchali o zarobkach
    prezesów i ministrów i myślą, że tak to wszyscy mają.

    MJ

  • 14. Data: 2007-02-09 08:31:12
    Od: "morion" <m...@w...pl>

    > Ale to są głównie legendy jakieś. W Warszawie wcale nie zarabia się
    > jakoś mnóstwo bardzo więcej. Ludzie się nasłuchali o zarobkach
    > prezesów i ministrów i myślą, że tak to wszyscy mają.

    zgadza się, zwłaszcza że napędza się to medialnie podając średnie pensje
    wyliczone zjakichś kosmicznych danych, z uwzględnieniem pensji menadżerów
    zarabiających po kilkaset tysięcy za pierdzenie w stołek...

  • 15. Data: 2007-02-10 09:39:06
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Fri, 09 Feb 2007 07:49:43 +0100, morion wrote:

    > no to witaj w realu ;)

    wiesz, przy takich zarobkach to wylacznie tesco :>

    sorki ale nie moglem sie powstrzymac...

  • 16. Data: 2007-02-10 14:29:27
    Od: Arek <a...@b...us>

    futszaK wrote:

> [...]
    > portalu ktorego nazwy taktownie nie wymienie, zaproponowali mu 2.5k brutto
    > po okresie probnym co netto nawet nie wynosi 2k :(

    Kurcze a ja siedzę już 3 rok na umowie zleceniu (zero
    chorobowego/urlopu) za 2K zł na ręke, sam i prawie 2K userów pod sobą w
    sieci, serwery/routery/help desk i coraz poważniej myślę o zmywaku w
    Aglii bo chcą mi jeszcze dowalić VoIP-a i cyfrową telewizję z setopami -
    zapodał bym zwolnienie szefowi, ale obawiam się, że się jakiś jeszcze
    bardziej nisko płatny desperata znajdzie. :)

    Pozdrawiam Arek

  • 17. Data: 2007-02-10 23:28:59
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    morion napisał(a):
> [...]
    > marzeń ;) wiem że nie ma to pełnego odniesienia do dużych miast kalibru
    > w-wy, poznania czy krakowa... dlatego niestety trzeba robić bokami ;)

    Swego czasu tez pracowalem w firmie o ktorej cale miasto marzylo.
    Owszem kierownicy i dyrektorzy moze mieli rozpietosci 5K-20K, ale szare
    ludki na spodzie 1,2K i sie ciesz - masz sie znac na wszystkim.
    W sumie chyba nie zapomne miny kadrowej jak dawałem wymówienie.
    Wowczas sie zaczelo, nawet prezes bardzo zalowal ze odchodzi taki
    pracownik - problem w tym ze chcieli dac 200 zl podwyzki, nie usmiechalo
    mi sie to.

    z tego co wiem teraz rzadzi tam zarzad warszawski - ci na dole moi
    koledzy - jak klepali biede tak klepia.
    a wydawalo by sie duze pensje dyrektorskie i doradcze - oscyluja ~50K
    +- 20K
    Ogladalem ostatnio Ryśia, dla mnie dalej najlepsza satyra obecnej
    rzeczywistosci bedzie "Kariera Nikosia D."

    Wiec wiadomo juz skad te srednie zarobki rzedu 2.5-3 zl w polsce.

    Moi koledzy tez tak maja - jak 5-7 lat pracuja, sa dobrzy to nikt nie
    pamieta co podniesieniu pensji, awansie, itp.
    Jak juz maja nagrana robote na zachodzie np. w Irlandii i przychodza z
    wymowieniem wowczas - otwieraja sie im oczy.

    EOT

  • 18. Data: 2007-02-12 07:20:04
    Od: "morion" <m...@w...pl>

    > wiesz, przy takich zarobkach to wylacznie tesco :>
    >
    > sorki ale nie moglem sie powstrzymac...

    hehe ja tak coś czułem że to wypłynie ;)

  • 19. Data: 2007-02-13 19:16:59
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

    > ....chociaz w sumie masz racje.... jak w ciagu kilku lat nie dociagne do
    > 10k/mies to bede bardzo niezadowolony :/

    zycze Ci, choc jesli masz zamiar wyciagac tyle z dzialalnosci ISP to raczej
    nie wroze dobrze...

    Wlochaty

  • 20. Data: 2007-02-13 19:20:40
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@b...us> napisał w wiadomości

    > Kurcze a ja siedzę już 3 rok na umowie zleceniu (zero chorobowego/urlopu)
    > za 2K zł na ręke, sam i prawie 2K userów pod sobą w sieci,
    > serwery/routery/help desk i coraz poważniej myślę o zmywaku w Aglii

    Czlowieku, niech szef Ci podpisze rekomendacjie po angielsku, zrob
    podstawowe certy i wal na ten zmywak. Jesli masz kulawy angielski to
    pozmywasz pol roku, a potem zaczniesz robic to co tutaj, tyle ze za powazna
    kase. Jesli masz angielski w paluszku, to nie wiem co Ty tutaj robisz?

    >bo chcą mi jeszcze dowalić VoIP-a i cyfrową telewizję z setopami - zapodał
    >bym zwolnienie szefowi, ale obawiam się, że się jakiś jeszcze bardziej
    >nisko płatny desperata znajdzie. :)

    znajdzie sie, o to nie ma sie co martwic.

    Wlochaty