  • 1. Data: 2019-06-05 05:47:25
    Temat: MS Office: Outlook - raporty z kalendarza
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Jak najprościej zrobić raport za dany tydzień ile czasu
    spędziłem na zebraniach z kalendarza Outlooka?
    Jest do tego jakiś zgrabny plug-in do MS Office?

  • 2. Data: 2019-06-05 07:28:12
    Temat: Re: MS Office: Outlook - raporty z kalendarza
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    W dniu 05-06-2019 o 05:47, Pszemol pisze:
    > Jak najprościej zrobić raport za dany tydzień ile czasu
    > spędziłem na zebraniach z kalendarza Outlooka?
    > Jest do tego jakiś zgrabny plug-in do MS Office?

    Wymień zasilacz :)

    P.S. zawsze chciałem to napisać ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 3. Data: 2019-06-05 08:07:38
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 05/06/2019 06:28 AM, Stregor wrote:

    > Wymień zasilacz :)
    >
    > P.S. zawsze chciałem to napisać ;)

    Wspieramy cie. :)

    Wiadomosc nic nie wnoszaca do tematu.
    Dawno mi sie nie zdarzylo. :)

  • 4. Data: 2019-06-05 15:32:11
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    2late <d...@w...pl> wrote:

    > Wspieramy cie. :)
    >
    > Wiadomosc nic nie wnoszaca do tematu.
    > Dawno mi sie nie zdarzylo. :)

    Wybaczcie, ale inne grupy już sa puste. Jeszcze tutaj zostało trochę
    "windziarzy".

  • 5. Data: 2019-06-05 17:56:28
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-06-05 o 15:32, Pszemol pisze:

    > Wybaczcie, ale inne grupy już sa puste. Jeszcze tutaj zostało trochę
    > "windziarzy".

    No tu, na przykad;
    pl.comp.os.ms-windows.winnt
    ruch całkiem spory jak na obecne standardy.

  • 6. Data: 2019-06-05 18:29:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "nadir" <n...@h...org> wrote in message

    > No tu, na przykad;
    > pl.comp.os.ms-windows.winnt
    > ruch całkiem spory jak na obecne standardy.

    wysle na XP, młodsza

  • 7. Data: 2019-06-05 22:33:33
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-06-05 o 18:29, Pszemol pisze:

    > wysle na XP, młodsza

    Nadal źle. Nie szukaj młodszej, tylko takiej gdzie jest ruch i ktoś może
    odpowie. Na pl.comp.os.ms-windows.winntjest cały przekrój; od NT, przez
    XP, po "dziesiątkę".