  • 1. Data: 2019-08-28 08:55:13
    Temat: Ma ktos pozyczyc motocykl na tydzien?
    Od: katan <t...@g...com>

    Czesc, ma ktos pozyczyc jakis motocykl na pare dni w Wawie? Albo nawet jakis skuter..

    katan

  • 2. Data: 2019-08-30 11:57:35
    Temat: Re: Ma ktos pozyczyc motocykl na tydzien?
    Od: m...@g...com

    W dniu środa, 28 sierpnia 2019 08:55:15 UTC+2 użytkownik katan napisał:
    > Czesc, ma ktos pozyczyc jakis motocykl na pare dni w Wawie? Albo nawet jakis
    skuter..

    Kobiety i motocykla się nie pożycza ;)

  • 3. Data: 2019-08-30 12:01:05
    Od: katan <t...@g...com>

    To teoria.

  • 4. Data: 2019-08-31 19:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik katan t...@g...com ...

    > Czesc, ma ktos pozyczyc jakis motocykl na pare dni w Wawie? Albo
    > nawet jakis skuter..

    Oczywiście.
    Pełno tego stoi na ulicach gotowego do pozyczenia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

  • 5. Data: 2019-09-01 08:28:17
    Od: a...@g...com

    http://www.wypozyczalniamotocykli.com/

  • 6. Data: 2019-09-01 08:30:37
    Od: alamakota <a...@g...com>

> [...]
    > Czesc, ma ktos pozyczyc jakis motocykl na pare dni w Wawie? Albo nawet jakis

    A mialo byc w warszawie. Google znajdzie. Otwieraja o 9.

  • 7. Data: 2019-09-01 10:21:00
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-09-01, a...@g...com <a...@g...com> wrote:

    > http://www.wypozyczalniamotocykli.com/

    Niezłe ceny. Z drugiej strony w sumie nie dziwota.

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2019-09-14 14:46:35
    Od: p...@g...com

> [...]
    > Czesc, ma ktos pozyczyc jakis motocykl na pare dni w Wawie? Albo nawet jakis

    Katan, weź do mnie zadzwoń, albo napisz bo po ostatniej zmianie tel mam tylko datę
    kopiowania zamiast Twojego numeru.

    A wogóle to może byśmy się spotkali na wódkę?
    Zadzwoń napisz tęsknię
    p...@g...com

    astero