  • 1. Data: 2019-05-10 23:47:15
    Temat: Magnetyczne kable - again
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Ktoś tu kiedyś miał pretensje, że wyjeżdżam z magnetykami za 4$, skoro pyta o
    kabel za 2$ ;)

    To teraz magnetyki można kupić za mniej niż 2$.
    (a przy braku konta wyjdzie nawet 0$ :)

    https://www.aliexpress.com/item/Elough-360-LED-Magne
    tic-Charging-Cable-for-iPhone-XR-XS-MAX-X-8-7-6-Plus
    /32982500563.html
    https://www.aliexpress.com/item/360-LED-Magnetic-Cha
    rging-Cable-for-iPhone-XR-XS-MAX-X-8-7-6-6S-Plus/329
    93425287.html

  • 2. Data: 2019-05-12 16:59:58
    Temat: Re: Magnetyczne kable - again
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Ktoś tu kiedyś miał pretensje, że wyjeżdżam z magnetykami za 4$,
    > skoro pyta o kabel za 2$ ;)

    Nie nie nie!
    Ja tylko zauwazyłem ze pisałeś o kablu za 2$ a pokazywałes za 4... Po
    prostu niescisłosc... ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy