  • 1. Data: 2020-02-20 16:40:42
    Temat: Maj się zbliża
    Od: Bolko <s...@g...com>

    No i wiadomo komunie.
    A jak komunia to obiekt westchnień każdego komunisty-telefon.

    wiadomo ze dotykowiec.

    ale pytanie czy mozna wylaczyc w takim inernety
    w taki sposob zeby dziecko nie potrafilo wlaczyc.

  • 2. Data: 2020-02-20 16:46:50
    Temat: Re: Maj się zbliża
    Od: Bolko <s...@g...com>

    A może karta sim bez internetu?
    Przeglądam oferty w orange i w plusi wszedzie ten 1 GB miniumum pchają.
    :(

  • 3. Data: 2020-02-20 19:18:56
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

> [...]
    >
    > wiadomo ze dotykowiec.
    >
    > ale pytanie czy mozna wylaczyc w takim inernety
    > w taki sposob zeby dziecko nie potrafilo wlaczyc.

    Sim przedpłacony i zero na koncie. Nie ma siły, żeby włączyło. Acha -
    pilnować kart bankowych!

    --
    Grzexs

  • 4. Data: 2020-02-20 19:42:03
    Od: z <...@...pl>

    Przy okazji.

    Przetestowałem właśnie w Pleju spadek prędkości po wykorzystaniu 10 giga.

    Nawet telewizję w UPC Horizon Go się dało oglądać.

    Rok temu nie do pomyślenia.
    Ale ciiiiiiiii bo się wyda ;-)

  • 5. Data: 2020-02-20 20:23:29
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 20 lutego 2020 19:19:00 UTC+1 użytkownik Grzexs napisał:

    > Sim przedpłacony i zero na koncie. Nie ma siły, żeby włączyło. Acha -
    > pilnować kart bankowych!

    ALe wtedy dzownić do babci /rodziców nie będzie mógł.

  • 6. Data: 2020-02-20 20:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bolko s...@g...com ...

> [...]
    >
    > wiadomo ze dotykowiec.
    >
    > ale pytanie czy mozna wylaczyc w takim inernety
    > w taki sposob zeby dziecko nie potrafilo wlaczyc.

    Jaki cel takiego telefonu? Dzwonienie? To moze jakas nokia 6310i :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,

  • 7. Data: 2020-02-20 21:06:40
    Od: xxx <x...@x...xxx>

    It happens that Bolko formulated :

    > ALe wtedy dzownić do babci /rodziców nie będzie mógł.

    W telefonie to zawsze jakoś włączy, lepiej zrobić to na karcie sim.
    Na przykładzie play można zrobić tak:
    - ustawiasz dowolną taryfę na kartę
    - aktywujesz pakiet solo s za 20zł rozmowy/smsy bez limitu na 30 dni
    Po aktywacji tego pakietu jest 0zł na koncie więc nic nie pobierze.
    Ten pakiet jest cykliczny więc jedyny problem jest wtedy gdy trzeba
    kolejny raz doładować żeby się pakiet odnowił, trzeba zrobić tak żeby
    doładować najpóźniej jak się da czyli ostatniego dnia ważności starego
    pakietu, wtedy gdy już dziecko nie będzie korzystać z telefonu,
    wieczorem, po to żeby kasa na koncie nie leżała bo zamiast na pakiet
    może pożreć net i pakiet się nie odnowi.
    Inna opcja to spytać u opa czy jest możliwość wyłączenia internetu na
    karcie, z tego co pamiętam w play istnieje taka możliwość.

  • 8. Data: 2020-02-20 23:34:05
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 20.02.2020 o 16:40, Bolko pisze:
> [...]
    >
    > wiadomo ze dotykowiec.
    >
    > ale pytanie czy mozna wylaczyc w takim inernety
    > w taki sposob zeby dziecko nie potrafilo wlaczyc.

    bez sensu taki cyrk. Jest jeszcze wifi

  • 9. Data: 2020-02-21 07:52:08
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-02-20 o 21:06, xxx pisze:
> [...]
    > wieczorem, po to żeby kasa na koncie nie leżała bo zamiast na pakiet
    > może pożreć net i pakiet się nie odnowi.

    Jako zatwardziały abonamentowiec jestem zszokowany tym opisem.

    To już łatwiej wytłumaczyć dziecku żeby nie serfował ;-)

    Ale... Po co mu smartfon jak nie do serfowania?

    To jest psychiczne znęcanie się nad dzieckiem;-)

    Stara nokia w plecaku jak już dzieciak taki niepokorny ;-)

  • 10. Data: 2020-02-21 09:38:33
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 20 Feb 2020 07:40:42 -0800 (PST), Bolko napisał(a):

> [...]
    >
    > wiadomo ze dotykowiec.
    >
    > ale pytanie czy mozna wylaczyc w takim inernety
    > w taki sposob zeby dziecko nie potrafilo wlaczyc.

    Jeśli rodzic tak głupi że kupuje dziecku smartfon to zasługuje na
    wszystkie konsekwencje jakie jego i jego bachora spotkają. Czego się
    zresztą spodziewać po religiantach.
    --
    Jacek
    I hate haters.