  • 1. Data: 2014-09-20 19:55:47
    Temat: Mała obudowa z koszykiem/gniazdem 2x AA
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Potrzebuję zrobić czujnik/rejestator. Szukam obudowy która wyglądała by
    mniej więcej tak: prostokąt, dwie baterie AA pod klapką (w koszyku lub
    najlepiej wprost w obudowę), całość około 2x większa od tych dwóch
    baterii. Milo by było jak by estetyczne było (większość obudów Z jest
    obleśna jakościowo).

    Miałem taką w ręku, kupioną w niemczech, miała spręzynki, blaszki, i
    wyglądała ładnie. Czy ktoś widział taką obudowę?

    Mogę nieco zrelaksować warunki:) Mogę się zgodzić na AAA, najwyżej będę
    częsciej zmieniał baterie.

    Alternatywa to zakup koszyka na 4AA i używanie z dwoma betriami, ale
    obudowy na 4AA są średnio ładne.

  • 2. Data: 2014-09-21 03:08:12
    Temat: Re: Mała obudowa z koszykiem/gniazdem 2x AA
    Od: "adamschodowy" <a...@g...pl>

> [...]
    > częsciej zmieniał baterie.
    >
    > Alternatywa to zakup koszyka na 4AA i używanie z dwoma betriami, ale

    mój typ - polietylenowa, przy tej grubości twarda ale elastyczna, nierozdeptywalna
    http://www.ceneo.pl/8651428#tab=spec
    w obi jakieś dwa pińdziesiąt
    nie na sprężynki w przypadku AA ino na blaszki i nad/pod bateriami zostaje ok 4mm na
    resztę